【男女相處】老婆三年要求搬屋18次!原因竟然係:發現屋企有曱甴!

熱話

廣告

曱甴可以話係好多人嘅天敵,唔少人一見到就嚇到崩潰。但最近外媒就報導咗一單新聞,將人類對曱甴嘅恐懼去到新高度!就係印度有夫婦更因為曱甴而離婚,原因係佢老婆每次見都曱甴都會⋯⋯

撰文:Andy|圖片: TVB、變種DNA|編輯:海月

三年搬屋18次 原因僅僅係發現屋企有曱甴

印度波帕爾(Bhopal)一對夫婦因為曱甴而離婚,事源女方極度害怕曱甴,一見到曱甴尖叫就係基本嘢。最誇張嘅係佢為咗避開曱甴,每一次喺屋企見到曱甴就決定舉家搬遷!

三年搬屋18次 原因僅僅係發現屋企有曱甴
印度波帕爾(Bhopal)一對夫婦因為曱甴而離婚

三年內已搬家18次。對此,她的丈夫感到十分疲憊,並因忍受不了親友的嘲笑,最終決定申請離婚。

老婆三年要求搬屋18次!原因竟然係:發現屋企有曱甴!
丈夫感到十分疲憊,並因忍受不了親友的嘲笑

一切源於喺廚房見到曱甴 家人對其恐懼感到震驚

印媒報道,呢對夫妻於2017年結婚,雙方一直都好甜蜜。直到有一次女方喺廚房見到曱甴,佢嚇到瘋狂大叫,即刻轉身就跑出廚房。

三年搬屋18次 原因僅僅係發現屋企有曱甴
直到有一次女方喺廚房見到曱甴

呢件事之後,全家人都俾佢嘅叫聲「震撼」到,禁止咗佢踏入廚房。但係佢就唔滿意啦,更認為曱甴並非只存在於廚房,稱成間屋都係曱甴。所以佢就堅持要搬屋。

老婆三年要求搬屋18次!原因竟然係:發現屋企有曱甴!
佢認為曱甴並非只存在於廚房,稱成間屋都係曱甴。所以堅持要搬屋。

呢一次搬屋彷彿為佢打開咗一個潘朵拉嘅魔盒。自此之後,佢一喺屋企發現曱甴就搬。老公就慘啦,佢話結婚年來,佢哋兩公婆已經搬咗18間屋。

老公多番努力仍冇效果 最終無奈離婚

二人頻繁嘅搬屋,導致雙方婚姻陷入冰點。丈夫曾經曾向印度社福機構求助,希望能夠得到支援。不過最後無助改善雙方感情。

三年搬屋18次 原因僅僅係發現屋企有曱甴
二人頻繁嘅搬屋,導致雙方婚姻陷入冰點

更誇張嘅係,丈夫更帶妻子去醫院睇精神科,妻子就表現出嚴重嘅抗拒情緒!妻子非但拒絕服用任何藥物,更指丈夫不嘗試理解自己,反指丈夫嘗試用精神科藥物令佢精神錯亂。

最後,丈夫和其親友因受唔住旁人嘅嘲笑而決定離婚。

老婆三年要求搬屋18次!原因竟然係:發現屋企有曱甴!
妻子非但拒絕服用任何藥物,更指丈夫不嘗試理解自己

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!