降矢masaki日本第一「牛郎」分享疫情下吸金秘技

熱話

廣告

全球疫情之下,經濟低迷,各行各業都有受影響,特別係服務業。不過就算經濟低迷,日本男公關(俗稱:牛郎)降矢masaki(降矢まさき)依靠自己獨門方法,突破咗日本男公關史上最高收入紀錄,足足有5億2000萬日元收入(約港幣3020萬)。而最近佢亦喺媒體上大方公開自己喺疫情之下嘅吸金訣竅。
牛郎 日本男公關降矢masaki降矢まさき)依靠自己獨門方法,突破咗日本男公關史上最高收入紀錄,足足有5億2000萬日元收入約港幣3020萬)。
日本男公關降矢masaki(降矢まさき)依靠自己獨門方法,突破咗日本男公關史上最高收入紀錄,足足有5億2000萬日元收入(約港幣3020萬)。(圖片來源:IG@masaking_f927)

唔會刻意去諂媚女性

降矢masaki由初初入職成為牛郎嘅時候,就了解到「創造品牌價值」嘅重要性,佢唔會同其他男公關一樣刻意去諂媚女性,亦都唔會喺社交媒體或用傳單去為自己宣傳,而係更深層地同客人建立信賴關係。

牛郎 降矢masaki唔會同其他男公關一樣刻意去諂媚女性。
降矢masaki唔會同其他男公關一樣刻意去諂媚女性。(圖片來源:IG@masaking_f927)

觀察同行吸取經驗

降矢一入行就以業界龍頭作為目標,所以就算好似狗一樣幫忙做打雜,都仍然決定跟隨有「歌舞伎町的絕對王者」之稱嘅男公關渋谷奈槻,一直默默觀察點樣可以獲得客人青睞,同時亦會觀察其他業績糟糕嘅男公關們,做咩行為會令女客人反感。綜合以上,降矢認為即使本身魅力平平,都可以自然討到女性嘅芳心。

牛郎 降矢認為即使本身魅力平平,都可以自然討到女性嘅芳心。
降矢認為即使本身魅力平平,都可以自然討到女性嘅芳心。(圖片來源:IG@masaking_f927)

「三個要點」成為日本第一

降矢綜合咗自己嘅心得成為「三個誓約」。一係新人為咗提升知名度,不惜要狐假虎威。二係最好嘅教材係觀察其他同行,而唔係書本。三係就算頭銜同實績變成點,都要一直去追求會擄獲所有人芳心嘅「帥氣感」。

牛郎 降矢綜合咗自己嘅心得成為「三個誓約」。
降矢綜合咗自己嘅心得成為「三個誓約」。(圖片來源:IG@masaking_f927)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:IG@masaking_f927