【我要拍拖】日本大熱宿醉妝,提升你嘅異性緣!

熱話

廣告

雖然而家韓風重好hit,走出街唔少女仔都係韓妹裝扮,但作為日系「鐵粉」,小記最鍾情嘅始終係日系「妝扮」,要數近排最令人矚目嘅一定係日本好流行嘅宿醉妝(二日酔いメイク),至今年初由日本著名化妝師豬狩忍(Igari Shinobu)帶起之後,無論係日本街頭,抑或掀起日雜,都唔難見到日本嘅素人、model同藝人化上宿醉妝,而呢個妝更加被日本男性票選為最受歡迎嘅妝感添,聽講重可以提升異性緣、增強桃花運,好似係!

text-Edelweiss (ig:lovedelweiss) photo-網上圖片

日系宿醉妝 迷死仔

宿醉妝究竟係點?
胭脂一向都係「㗎妹」嘅妝容重點,不過今次佢哋唔再掃喺蘋果肌,而係向上移將胭脂掃喺眼底,模擬宿醉未醒嘅感覺,令自己睇落無辜兼楚楚可憐得嚟又帶啲sexy,營造1種毫無防備、需要被照顧嘅感覺,令男性有想保護佢嘅衝動,唔怪之得「㗎仔」咁受落啦!

錯誤示範!!!

唔想化出街俾人笑?其實化宿醉妝都有技巧嘅,你又知唔知?
內容延讀:

玩埋眉妝!斷眉大熱,你要型定要緣?

宿醉未醒返工頸梗膊痛?7招辦公室拉筋操一定幫到你!

宿醉妝6大重點:

1. 眉形、眉色都要自然,唔需要刻意畫一字眉,天真眉效果重好
2. 底妝要有出油嘅光澤感,就好似啱啱瞓醒咁
3. 輕smoky eyes,眼妝唔使好乾淨,要有少少溶妝嘅感覺
4. 胭脂化喺眼底位置(蘋果肌上方)
5. 滋潤嘅裸唇
6. 蓬鬆散亂的頭髮

即學!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 5 comments

Add yours
  1. 新Monday / 【e少】酒逢飛機千杯少

    […]  一群男人,你敬我1杯時,我敬你1壺,喝不消也要灌下去,面子攸關。  一群返鄉的男人,在外地辛勞了一段長時間,多喝兩杯以慶衣錦還鄉,人之常情。  假如再加上他們當地的售票代理告訴他們,我們的航班上,酒水是免費的啊,「All You Can Drink」喎,又豈能錯過? 正所謂萬事俱備,只欠骰盅,相信大家可以想象,此情此景,根本與在「劈場」無異,唯一不同的是,「劈場」早就預了他們要飲到嘔,而我們就偏偏要阻止有人飲到嘔。 有經歷過飲醉酒的讀者們,都會知道宿醉是怎麼的一回事──頭痛欲裂、渾身乏力、天旋地轉、口乾脫水……宿醉在家,你還可以慵懶在床,躺着如死魚一樣,在航班上嘛,對不起,即使你是頭等艙的客人,那空間還不夠你「大」字形的軟躺在家中的床上般舒適,更何況是屈在經濟艙的椅子上呢? 再說,3萬呎高空上的客艙,僅得地面上20%的濕度,平時已經令人很易口乾,若體內有大量積存的酒精在搶你身體的水分來淡化酒精濃度,要使你醉倒,簡直就無難度。 別以為不吐不快,吐了出來就會舒服,碰巧你的座位離洗手間很遠,當你忍得住一仆一柺地盪到洗手間門前,推門一刻,才發現洗手間內有人,你還忍得住嗎?如果你有那能耐將要吐的都吞回肚裏去,我給你10個「讚」!結果呢,必然是噴到一地都是,還有幾分清醒者,或會識趣地俯身吐在地上,更甚者,則如「魚尾獅」般直立而噴,那時,周遭的乘客真的「多得你唔少」,除了被你的嘔吐物直接或簡接地濺到,還要忍受那股難耐的惡臭。那嘔吐者本身呢?吐的時候一定本能地以手掩嘴,結果弄得滿手皆是,還少不免滴漏到自己的衣衫之上,但又苦無衣服替換,最後落得着住那濕臭的衣服,被受眾人的冷眼,狼狽地繼續餘下的航程。 晚晚失眠?教你煲4款安眠湯水 或許你會自誇我從來酒後不會吐,但半空氣壓的變化,飛行期間亂流的挑撥,以及兩地時差對身體的干擾,你可以肯定不吐嗎? 1位客人的一醉一吐,便要其他客人承受惡劣的氣氛,要空服員收拾現場,要地勤人員參扶下機,要清潔人員徹底地清洗吐過的地方,還阻延入境海關人員為這神智不清的客人作特別入境安排,更要勞煩自己的家人朋友蒙羞地前來接回家……丟的,又何止是1人的臉? 所以,溫馨提示各位,機上喝酒,只宜輕啖淺酌,點到即止,別一副「人出酒,你出命」之勢,到最後丟的不止你自己的臉,弄髒的亦不止是你的衣衫和飛機上的陳設,而是你所屬的那整個民族。 內容延讀: 【e少】卷紙上的藝術 日本大熱宿醉妝,提升異性緣! 教你5招iPhone 6s慳電兼保住電池 10件貓奴都不知道的喵星人趣事 學女星剪!3款大熱秋冬髮型 […]


Comments are closed.