新抱網上發文炮轟奶奶十宗罪!薑醋?無!迫吃過期4年補品

熱話

廣告

無論何時何地,「婆媳關係」一直都係好多人面對緊嘅人生難題。日前就有新抱喺討論區「Babykingdom」發文力數奶奶罪行!原來新抱事主懷孕快生時,奶奶竟然不允許乘搭的士入院,之後坐月更沒有體諒過她,到底新抱事主對奶奶有幾不滿?即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:BB來了

新抱網上發文炮轟奶奶十宗罪

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

新抱炮轟奶奶十宗罪 1: 臨盆唔准坐的士

新抱事主在臨盆前幾天,因為「見紅」所以立即準備入院。不過由於住村屋,去醫院非常麻煩,需先搭巴士出市區再轉車。所以新抱本想直接坐的士,但奶奶就認為並非馬上要生,所以不用搭的士,希望她可以搭巴士再轉鐵到醫院,幸好最後老公懶理照叫搭的士。

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

新抱炮轟奶奶十宗罪 2:處事不分先後

當到醫院後,估唔到奶奶更懶理臨盤新抱,叫正打算辦理入院手續的老公先幫自己處理「醫邊通」,幸好老公沒有理會奶奶,依舊先幫太太辦理入院手續。

新抱炮轟奶奶十宗罪 3:坐月慘到無飯食

生完BB「坐月」一定過得好?新抱事主表示坐月才是惡夢開始!原來新抱事主喺坐月期間,晚飯前都「無啖好食」,就連一碗白飯都無,只有一個饅頭l同一條粟米,直至老公及老爺回家先至有正常飯食。

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

新抱炮轟奶奶十宗罪 4:坐月繼續做家務

雖然傳統坐月期間都忌碰水,不過呢個慘劇新抱連飯都無得食,當然坐月期間家務都要樣樣做齊。甚至有一日新抱事主因為做家務到太餓,結果只好懶理坐月不能見風禁忌,自己落街買排骨飯食。

新抱炮轟奶奶十宗罪 5:坐月薑醋?無!

正常唔少家庭喺新抱生完BB後,都會煲坐月薑醋俾新抱補補,不過呢位慘劇新抱就無得食喇!因為奶奶將薑醋都用來招呼自己親朋戚友,結果新抱事主只好打電話俾自己媽媽,媽媽立即送上炒薑飯和燉雞先有得食。

新抱炮轟奶奶十宗罪 6:迫吃過期4年補品

因為新抱事主頭一、兩個月都餵人奶,但有一日奶奶突然拎一盒紅蔘片叫新抱事主吃,但就說明經已「過期4年」,更指自己同老爺食完都沒事。不過新抱怕影響BB就決定唔食,結果反被奶奶發癲指「點解唔食搞到過曬期」。

新抱炮轟奶奶十宗罪 7:無視BB安全玩拋高

因為初生嬰兒頸椎十分脆弱,所以就算抱起時都應該用手托好頸、頭部。不過新抱事主就多次見到奶奶將BB高舉玩拋高,多次反映話唔好亦被無視,最後要老公出口罵先停止呢個行為。

新抱炮轟奶奶十宗罪 8:湊B方式成導火線

新抱事主指當BB只有6個月大時,奶奶竟然將蘋果俾BB咬,更表示「BB食到唔識自己吐出嚟」,令新抱事主崩潰,最後要狂Send資料俾奶奶睇先停止瘋狂行為。

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

新抱炮轟奶奶十宗罪 9:任由BB咬拖鞋

當BB略大識得爬行後,竟然拎起一隻拖鞋咬,不過奶奶見到後竟無阻止,更表示「拖鞋已經洗得好乾淨,唔會有問題」,今次新抱事主終終爆發「覺得佢癲癲哋」。

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

新抱炮轟奶奶十宗罪 10:BB發燒唔俾睇醫生

有日BB首次發高燒,更燒到39度,就算食藥後都無退燒。過咗一晚後新抱決定帶BB去醫院睇醫生,不過奶奶竟然怪新抱「咁早就帶佢去睇醫生」,更認為應該等BB再燒幾日後先去,不過新抱事主當然少理。

(圖片來源:BB來了)
(圖片來源:BB來了)

雖然新抱事主網上發文後,有唔少人都力撐,不過最後新抱事主都覺得各有問題,決定刪文了事,最緊要都係BB快高長大。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!