#新年新開始 到沙田馬場開個靚頭!捕捉好運兼贏智能手錶 (讀者尊享: $50馬場餐飲券)

熱話

廣告

元旦有咩好節目?就喺去沙田馬場捕捉好運!今年「好運1月1賽馬日」不止有緊張刺激的賽事,還特設3大活動與大家迎接新一年,同時大派禮物分享好運!1月1號一於一齊去開個靚頭啦!

3大活動邊玩邊行大運

元旦入馬場當然不止是看賽馬咁簡單,一班朋友都可以開開心心玩足一日。當中的「捕捉好運」及「好運連連開」有獎遊戲好玩之餘,仲可以隨時贏走豐富獎品,例如智能手錶。而樂手亦會在馬場開 live show,以音樂焫著全場氣氛!

馬場 公眾席各處隱藏了多個幸運馬蹄鐵,只要在漫遊沙田馬場行大運的同時,用手提電話掃描QR code捕捉好運,最快集齊一套6個指定馬蹄鐵的首1,500個參加者,就可以贏到智能手錶一隻* 。另外,自問對賽馬熟悉的你,記得去「好運連連開」攤位挑戰一下!答中問題可以帶豐富獎品*返屋企!
公眾席各處隱藏了多個幸運馬蹄鐵,只要在漫遊沙田馬場行大運的同時,用手提電話掃描QR code捕捉好運,最快集齊一套6個指定馬蹄鐵的首1,500個參加者,就可以贏到智能手錶一隻* 。另外,自問對賽馬熟悉的你,記得去「好運連連開」攤位挑戰一下!答中問題可以帶豐富獎品*返屋企!
馬場 行大運的時候,仲可以欣賞樂手的即場表演,同你一齊慶祝新年。
行大運的時候,仲可以欣賞樂手的即場表演,同你一齊慶祝新年。
馬場 想體驗騎師日常訓練?「騎者練成」體驗區設有5款電子運動訓練設施,考考大家的平衡、反應、力量、速度、耐力!
想體驗騎師日常訓練?「騎者練成」體驗區設有5款電子運動訓練設施,考考大家的平衡、反應、力量、速度、耐力!

除了元旦的特別活動外,沙田馬場內還有不同特式餐廳及熱點,讓你與朋友們玩得更投入!

馬場 想用更特別更新穎的方法看賽馬?可以到數碼專區用最新科技收取即場娛樂與賽馬資訊。
想用更特別更新穎的方法看賽馬?可以到數碼專區用最新科技收取即場娛樂與賽馬資訊。

提提你,雖然馬場已經接受 walk-in,但想行程更順利,最好提前網上訂座。現在新假期讀者提前網上訂座指定公眾席同完成登記禮品,仲送你$50馬場餐飲券,立即行動啦!

網上訂座:https://bit.ly/3V6OPFc
禮品登記:https://pzm.me/nm

好運1月1賽馬日
日期:2023年1月1日
時間:上午11時至下午6時(首場開跑:中午12:25)
地點:沙田馬場
詳情:https://bit.ly/3Wq3XhV

(Presented by HKJC)

圖片來源:HKJC