打工仔Last day訂散水餅收律師信!力數3宗罪 實鋪原來假?!

熱話

廣告

打工仔近年Last day 派嘅散水餅可以話係「 日新月異」,由以前嘅西餅到燒賣放題,種類可以話應有盡有!不過其實買散水餅都係一門學問,近日有網民就表示準備Last Day訂散水餅,但最後竟然要收律師信,嬲到呢位網民一肚氣!
打工仔 散水餅
有打工仔係Last Day訂散水餅俾同事,但最後竟然收餅店律師信,引起全城討論(圖片來源:《愛回家》劇照)

1.餅店只用emoji回覆 仲反指控網民製造混亂會封鎖其帳號

事源呢位網民就係連登討論區訴苦並po出多張與餅店嘅對話圖,表示自己喺一間專門賣散水餅嘅IG餅店訂購30件餅乾兼希望可以自取,而該餅店其後回覆該網民要求對方填寫網上表格,但表格內容全部都是關於送貨問題,並無自取選項,所以佢再問多次餅店,但餅店就不斷用emoji回覆要網民填寫表格,網民問佢個emoji即係咩意思,結果都係再收到emoji,所以無奈妥協填form。最後事主都係忍唔住再問餅店,「覆一個要字係咪好難」,餅店終於用文字回覆指該團隊已「多次回應」該事主,接著反指事主不信任而拒絕配合製造混亂,仲話如果再繼續會封鎖其帳號。

打工仔 散水餅
呢位網民表示希望可以自取,但餅店多次只用貼圖回覆!(圖片來源:《IT狗》劇照)

事主收到餅店呢個答覆就嬲爆就回覆該餅店「如果唔想做呢單生意,你可以退錢。」餅店再回覆就表示公司不設退回機制,並再「提醒」該網民再製造混亂就會封鎖其帳號,並附上消委會、海關同赤柱警署電話。

打工仔 散水餅
餅店表示該網民多次拒絕配合,表示對方如投訴可以向消委會、海關甚至向警署投訴。(圖片來源:《大叔的愛》劇照示意圖)

2.留負評就公開客人資料!餅店揚言對方等收律師信!

而網民係網上討論區訴苦後同樣收到其他網民留言,表示過去係該餅店訂購都遇到同樣情況,係openrice留下評價後則收到餅店親自回覆,更擅自公開該客人訂購嘅所有資料,甚至更指出該客人係無法律根據下對公司作出失實指控,並按法律團隊發出律師信。仲試過因為有網民留言俾負評,就被公開收貨地址,雖然有稍為打格,但網民都認為店主行為太過份。

散水餅
(圖片來源:openrice截圖)
散水餅
(圖片來源:openrice截圖)

3.真.店面google搵唔到?!搵快遞公司地址扮實鋪!

由於今次呢位網民係網上訴苦後,該餅店就火速刪除原址,目前更搵快遞公司地址扮實鋪地址。但俗語話「凡走過必留下痕跡」,有網民已經公開其地址並留下最新評語,幾乎都係負評。

打工仔 散水餅
有網民幫該餅店更新地址,仲留下最新評價!(圖片來源:waffleman地址截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:waffleman地址截圖、openrice截圖、《大叔的愛》劇照、《IT狗》劇照、《愛回家》劇照