返零售業兩日即被上司迫跑數!打工仔大呻壓力大:老細話咁樣過唔到試用期

熱話

廣告

「返工想放工,放工想唔返工」一直都係唔少打工仔嘅心願,但在疫情下,有工開都已經奢侈。最近有網友在討論區發文指,因為疫情關係轉行,找了一份零售工作。人工低是必定,不過卻遇上一個恐怖上司,返工只得兩日的網友,被上司怒Chur要記得晒全公司產品的英文縮寫,仲要即刻跑數做生意。而網友更指被上司話對工作「唔上心,唔認真」,令他非常大壓力!

返新工兩日被老細怒Chur跑數!

零售業的寒冬都維持了一段時間,相信當零售業的打工仔壓力都相當大。而有網友在市道差的情況下,轉行做零售業,就遇上變態上司,返工兩日就被怒Chur,令網友超大壓力!「第二日返工上司就要我記得晒店鋪所有產品既英文縮寫,價錢,功用同埋要識計晒日常鋪頭運作既文件。」就咁聽,似係上司希望新同事快點上手,為人比較性急。不過,猜不到新同事未上Training,上司已經落力鞭策網友追數。「仲要即刻跑數做生意,每張單要over 800蚊,如果客人只買1件產品或者無做會員都會比佢鬧到狗血淋頭」

打工仔 有打工仔在網上大呻被上司怒Chur過程。
有打工仔在網上大呻被上司怒Chur過程。(圖片來源:香港討論區)
打工仔 返工兩日就要即刻跑數做生意。
返工兩日就要即刻跑數做生意。(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照)

被上司怒Chur的網友,當然非常大壓力,不過網友依然想做好份工,以自己的努力,渴求可以盡快獨自處理到店舖運作,於是網友主動自己試開櫃桶,記下產品位置,並主動問同事,攞簿仔抄達7頁紙,不過有些運作卻抄唔切,就被上司話認為「對工作唔上心、唔認真,係黎玩既!」令網友崩潰。

打工仔 上司給予打工仔無形的壓力,令網友覺得好委屈。
上司給予打工仔無形的壓力,令網友覺得好委屈。(圖片來源:香港討論區)
打工仔 就算主動做,主動學,都不被老細欣賞。
就算主動做,主動學,都不被老細欣賞。(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照)

打工仔大呻大壓力:其實我係新人,唔係超人

及後網友在網上大呻委屈。「其實我係新人,唔係超人,可唔可以比少少適應時間我呢?一埋位就想我十八般武藝咩都識,又話我咁樣過唔到試用期,終於忍唔住喊住返屋企,我壓力好大啊,不禁懷疑自己係咪唔適合返工,但唔返工又會手停口停,比上司踩到覺得自己好無用。」

打工仔 被上司Chur盡的打工仔,開始質疑自己能力。
被上司Chur盡的打工仔,開始質疑自己能力。(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照)

網友齊安慰打工仔:問心無愧,自問盡力便可

而網友們都齊齊安慰樓主,認為佢已經做得好好「第一日咩都識,你就系經理喇!問心無愧,自問盡力便可。」仲有網友認為都係上司問題,唔應該質疑自己的能力「懷疑老細要求太高好過懷疑自己。」、「市道差老細實更加變態」、「什麼零售咁巴閉,最低人工想請個超人?」

資料來源:香港討論區

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照、香港討論區