恒馳未出車恒大先「爆炸」!中國各大地盤8月起已停工、網民怒插:做咩車!搞到我屋企都無埋!

熱話

廣告

早前恒大汽車為「恆馳」汽車大賣廣告,曝光次數每日更多達10次以上,不過可惜連一架恆馳汽車都未現身,恒大就狂爆負面新聞!就連中國網民都怒插恒大:做咩車!搞到我屋企都無埋!到底詳情係咩因由?即刻睇睇!

撰文:海月 |圖片來源:微博

恒馳未出車恒大先「爆炸」!

早前恒大汽車為「恆馳」汽車大賣廣告,曝光次數每日更多達10次以上,不過可惜連一架恆馳汽車都未現身,恒大就狂爆負面新聞!恆大旗下樓盤「恒大.珺瓏灣2期」,原定於今個8月13日收樓,可惜一直未獲發「滿意紙」。而且恒大在國內多個樓盤在8月起相繼停工,唔通恆大真係要「爆炸」?

(圖片來源:恆大)
(圖片來源:恆大)

日前有內媒報導,恆大旗下多個地方的地盤在8月起已經停工,而且更有承建商出通告指恒大欠款:

因恒大欠我司工程款長期未撥付,同時金額較大的商業承兑匯票逾期不兌付,欠款總金額逾2.1億元……被迫停工。

(圖片來源:微博)
(圖片來源:微博)

不但恒大位於昆明的金碧天下樓盤,同在昆明的坤海湖亦停工。 另外恒大在成都負責一個「綠地項目」(包括興建公園、道路、公共服務設施等),進行7年後終變成「爛尾」。外恒官方解釋:

開發商資金鏈斷裂,目前停工,會盡快完成項目。

(圖片來源:微博)
(圖片來源:微博)

面對恆大種種不利消息,唔少恆大買家以及中國網民喺社交平台上「哭喪」,更有網民稱已交「認籌金」嘅樓盤竟然停工好幾個月,現時進退兩難。亦有網民直指:都係搞恆大汽車先會變成咁!
雖然恒大傳出存在資金問題已有相當時間,加上恒大汽車「恆馳」至今仍未推出任何一架實體車,成為市場笑柄。到底恆大作為中國大企業今年會變成點?就要期待後續發展。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
恒大恆馳