4名小朋友無懼高溫、大嶼山清58袋垃圾!自發行動原因超暖心、網民激讚!

熱話

廣告

即將步入暑假,天氣屢次突破歷史高溫。週末(23日)喺錄得5月最高溫嘅天氣之下,有4名小朋友組隊去大嶼山水口灣清理海洋垃圾!唔少人都喺屋企嘆冷氣嘅情況下,呢幾位小朋友嘅行為十分抵讚!

撰文:Andy|圖片:香港行山遠足之友(吹水山谷)Facebook、google 地圖 截圖|編輯:海月

4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾

4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾

週末,天文台錄得有紀錄以來5月最高氣溫!高達36.1度嘅高溫令唔少人都唔敢外出,怕一出街就熱到融!不過有4個小朋友卻唔怕高溫,喺大美督清理垃圾!呢4名小朋友則確實係十分抵讚~

4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
週末,天文台錄得有紀錄以來5月最高氣溫!
4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
有4個小朋友卻唔怕高溫,喺大美督清理垃圾!
4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
自己拎一大袋

有網民喺Facebook群組香港行山遠足之友(吹水山谷)發文,佢地一路上收集被人隨手亂扔嘅膠樽、塑膠片粒等難以自然分解嘅垃圾。四個小朋友頂住大尾督超過37度嘅高溫,共收集58袋海洋垃圾,並且將垃圾帶回收集站。

4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
4位小朋友與父母組隊探索大嶼山水口灣紅樹林及泥灘。
4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
收集58袋海洋垃圾,並且將垃圾帶回收集站。

水口灣被海洋垃圾侵害 生態環境需要關注

水口灣位於大嶼山南岸,擁有淡水濕地、紅樹林、沙坪等,有大量嘅本地珍貴物種喺當地棲息。包括馬蹄蟹、銳齒招潮蟹及弧邊招潮蟹等超過60種蟹類。

圖源 google 地圖 街景服務
水口灣位於大嶼山南岸,擁有淡水濕地、紅樹林、沙坪等 圖源 google 地圖 街景服務

然而由於有不少人去濕地玩耍完之後遺留垃圾與海洋漂流過來嘅垃圾,細小嘅塑膠片粒掛於紅樹林樹枝和泥灘,威脅當地嘅生態環境。四個小朋友頂住大尾督超過37度嘅高溫,共收集58袋海洋垃圾,十分值得我地效仿和欣賞。

4幼童頂著高溫大嶼山清垃圾 清理足足50袋垃圾
不少人去濕地玩耍完之後遺留垃圾與海洋漂流過來嘅垃圾,細小嘅塑膠片粒掛於紅樹林樹枝和泥灘,威脅當地嘅生態環境。

原文

大嶼山水口灣紅樹林及泥灘是香港一個重要的海洋生物孕育區,存在了四億多年的馬蹄蟹(圓尾鱟及被列為「瀕危」的中國鱟),他們的嬰孩都是在紅樹林及泥灘生長,並且超過180個物種的海洋生物都是在這種環境下存活他們的下一代。
但是很多的海洋垃圾隨著海流在水口灣登陸,大量的塑膠製品經過風浪太陽的消磨,漸漸破碎成為細小的塑膠片粒,有些掛在紅樹林的樹枝,有些散佈在泥灘上,給海洋生物的嬰孩誤吃,做成悲痛的傷害!!
我們的 4人愛心小小隊,為了保護環境,保護大自然,保護海洋生命的BB,無懼酷熱高溫!!在火燒的太陽之下!!在大嶼山水口灣收集海洋垃圾!!用行動愛護環境、守護海洋!!

 

在大嶼山水口灣一帶海岸
清理海洋垃圾

共收集 #58袋 垃圾
全部用人力送到垃圾收集點

#愚公移山精神 #病
#上山下海執垃圾
#保護地球人人有責
#GoGoCleanUp
#上山下海執靚香港
#地球保衛隊
#保護郊野海洋垃圾自己帶走

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!