「你有壓力我有壓力!」 巴士車長辛酸史!

熱話

廣告

最近發生巴士剷上行人路交通意外,釀3死二十多人受傷,亦令外界再次關注巴士車長工時及薪酬問題。早前牛頭角的 巴士車長 休息室被圍封,惹來熱議,有市民批評房署做法不人道,因為剝削了巴士司機僅有的休息地方。其實,不少人都理解到他們工作的辛酸,除了休息時間受關注,其實車長背後原來還有很多辛酸事…

留意到身邊嘅前線人員做得出色,就唔好吝嗇你對佢嘅讚賞,上Praisage平台為佢哋打打氣!

text-Praisage平台 photo-Praisage平台、Youtube截圖

1. 去個廁所都驚…

巴士司機兩程車之間的休息時間並不算長,有時司機寧願休息都未必會去廁所。如果人類要強心臟去維持生命,司機就需要一個強膀胱嚟維持生計…

2. 對住乘客需要展現鐵漢柔情

有時行開行埋都要扶老人家、或者悉心照顧傷殘人士,少啲耐性同細心都唔得,雖然車長多數都係男人,但其實佢哋都有溫柔嘅一面!

3. 點止車長?仲要做埋調解員

除了安全駕駛,有時候還要負責調停,乘容來來往往,甚至小至連讓座問題都時常會引起軒然大波。

車長除了要負責揸車,乘客發生爭執還要兼負調停角色,解決車上嘅糾紛,令大家坐一程安安穩穩的旅程。

4. 「到站時間」添壓力

尤其是現在科技發達,巴士app提供了很大部分的巴士路線到站時間及班次,對乘客來說,有了這些數據,可以更有效預計時間。但對司機來說,也造成相當大的壓力。遲一分鐘可能會被指唔準時、早一分鐘又或會令部分乘客趕唔切搭車。但「馬路的事」,交通狀況又真的很難捉摸,很難計算吧!

5.收工還要處理失物

乘客完成了一天的工作,有時放工或者夜晚搭巴士回家難免會睡著,一醒來見到到站就落車,可能稍後才會發現漏咗些物品在巴士上。巴士車長有路不拾遺的良好品質,才會將執到的物品原原本本還給乘客手上!

所以有時候,車長駛到車站,以為完成任務了嗎?還未,可能還需為「大頭蝦們」處理失物!

知道前線服務人員嘅辛酸,就記得上Praisage平台為佢哋打打氣啦!

內容延讀:

【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!