小麻英國做交換生食足七餐走晒樣 網民:脹爆後終於唔似阿冰!

熱話

廣告

YouTuber小麻自從露面拍片後,被指激似小薯茄阿冰,訂閱人數由1萬激增六倍,近日忽然拍片離港去英國,一度傳出移民。小麻即澄清原來只係去做交換生,順道去歐遊,首站小麻到英國表演一日食足十餐,包包臉無所遁形,網民傷心留言:「小麻都係戴番個罩啦!」
小麻 港大生小麻一直以其筆下漫晝示人,直至YouTube頻道達一萬,她露真身回答網民問題,清純外貌引起極大回響,訂閱人數倍增。
港大生小麻一直以其筆下漫晝示人,直至YouTube頻道達一萬,她露真身回答網民問題,清純外貌引起極大回響,訂閱人數倍增。(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)

小麻上月飛英國惹移民疑雲

小麻上月8 日出發去英國倫敦,片中她戴住口罩執行李,一人篋到機場,準備出發到英國,她解釋之前一直渴望做exchange,更有機會丹麥,但因疫情取消了!其後再申請終於成功可做交換生,同時安排歐遊!一直戴上口罩的小麻,到達倫敦後就除罩相見,並示範如何一日食足十餐的奇人奇技!

小麻 小麻8月8日出發去英國,網民一度以為她移民。
小麻8月8日出發去英國,網民一度以為她移民。(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻 小麻拍下人湮稀少的香港機場。
小麻拍下人湮稀少的香港機場。(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)

小麻變肥麻 網民嗌unsub行動

小麻以「肥麻是怎樣煉成的?倫敦不停食的一星期」,片中小麻分享食完豐富早餐,再去食意大利粉、英式pancake、巨型蛋、西式西多士、西班牙餐等,次次堅食無hea食。為了一日為食之旅,小麻做足功課,全程不停食食食,更唔介意公開食相!不過似乎嚇走晒啲粉絲。

小麻
(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻
(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻
(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)

網民:佢一日真樣見人,我都唔會sub番佢!

網民見到小麻餓式食法,都忍唔住留言:「喺英國呢個美食沙漠都可以淨食唔觀光,真心畀十個勁你!佩服!」、「重預告一集會淨食英國包,塊臉已經變包包臉。」、「成集係咁食,嘢都唔使講句」、「嘩塊臉大過光酥餅」、「小麻狂食食到走晒樣」、「我嚟英國半年肥咗13kg,祝你好運啦小麻」、「好在佢有自知之名叫自己肥麻」、「佢走晒樣,仲恐怖過之前傳佢同試當真拍片呀」、「我決定unsub佢,佢一日真樣見人,我一日唔會sub番佢」等。

小麻 由朝食到黑,一日不停咁食,登時脹咗!
由朝食到黑,一日不停咁食,登時脹咗!(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻 小麻變肥麻!
小麻變肥麻!(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻 不停食甜食!
不停食甜食!(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖)
小麻 室內食到室外
室內食到室外(圖片來源:(圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖))
小麻 小麻晒出學生證。
小麻晒出學生證。(圖片來源:IG@小麻うまる malojam截圖)
小麻 小麻現真身後,一度被指同小薯茄阿冰撞樣,網民指小麻變肥麻後「終於唔似阿冰!」
小麻現真身後,一度被指同小薯茄阿冰撞樣,網民指小麻變肥麻後「終於唔似阿冰!」(圖片來源:IG@sabrinapingping_)
小麻 之前小麻同試當真合作,引起哄動,網民不滿香港YouTube難得的清泉小麻,都要同試當真合作,令她變質,引起unsub潮。
之前小麻同試當真合作,引起哄動,網民不滿香港YouTube難得的清泉小麻,都要同試當真合作,令她變質,引起unsub潮。(圖片來源:試當真影片截圖)

小麻被網民野生捕獲女神形象幻滅?

近年急速彈起的YouTuber小麻,自出樣後便在網上引起熱議,有唔少人都大讚佢「夠Pure夠True」。近日就有連登仔指自己「懷疑見到小麻」,在內文貼出一張相信是網民拍攝的照片,其照片中的女事主與小麻十分相似…詳情請看

小麻回應黑歷史被翻出事件?

小麻都回應了對於外貌上被批評的一事,直言其實也是正常不過,認為每個人都有醜樣的一面,而對於黑歷史被翻出,她認為「一笑置之」就算,仲指「其實樣貌係點冇乜所謂啦,啲觀眾都睇過晒啦…詳情請看

圖片來源:YouTube@小麻うまる malojam截圖、IG@sabrinapingping_