7種小時候貪玩而做嘅嘢 唔好扮野你一定有做過!|新蚊熱話|

熱話

廣告

大家都經歷過年少無知的時候,如果命運能選擇的話,你會不會後悔小時候因為貪玩而做過的事情?還是今天再回想起來,興幸自己原來都青春過?連登創意台日前發起了以「一人一件因為細個貪玩而做嘅嘢」為題的貼文,引起大量網友一同回味小時候的天真無邪!而你又做過網友分享當中的幾多件事情?

撰文:Fazo|圖片來源:LIHKG|編輯:火星異種人

真‧年少無知!7種童年必玩的貪玩事!

1. 玩你個掣系列

小朋友好奇心大,經常手多多,特別是每次見到兩條電梯中間的消防掣、搭𨋢總會按齊各個樓層等等,但以下兩位網友竟然大玩食肆內的消防掣和百貨公司內的大閘掣,確實有夠百厭!

 

 

 

 

2. 一定榜上有名的……玩電話!

玩電話這個項目相信差不多每個小朋友都必定玩過,而玩得最多應該就是打999搵警察但不出聲!之不過,其實無論你事先打「133+999」又抑或是直接打去不出聲也好,報案中心是可以透過電話系統來查出是誰或在那兒打出的,小朋友真的不要再打了!

 

 

 

 

3. 玩到冇野玩系列……

小朋友真的是創意無限,只要眼看到任何事物都可以大玩一餐,之不過爸爸媽媽的物品就真的不要碰,碰了長大後相信會後悔!

 

 

 

 

 

4. 射 啊 射 他吧系列

有不少人兒時都會幻想自己是警察、消防等紀律部隊,可是玩水不好嗎?!(雖然最終都會比媽媽鬧浪費水),但總好過玩 尿 吧!

 

 

 

 

 

 

5. 你今日掉咗未?

其實大家的童年應該都有很多東西或玩具可以玩,但為何要掉東西落樓呢?

 

6. 為恐天下不亂系列

糖混鹽這個動作,未知你兒時又有沒有玩過呢?!小編記得兒時只是入廚房,將紅豆、綠豆和米混埋,最後當然就是比媽媽大罵了一頓,還叫小編自己分番開三樣!

 

7. 真天真系列

每個小朋友都會有真‧天真的時候,總以為自己發現新大陸一樣,誰料換來的卻是一世的恥笑!

每個人最少有一單童年回憶是畢生難忘……會被家人笑足一世……你個單會是甚麼?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!