【女婿Overcooked!】想喺岳父母面前大顯廚藝!女婿表演火燒廚房

熱話

廣告

【女婿Overcooked!】新年新徵頭,去岳父母屋企拜年,作為一個大男人,梗係要露翻兩手啦。安徽一名男子到岳父母家正準備大顯廚藝,沒想到煮食中途火勢太旺起火,更燒著⋯⋯

撰文:神仙b|圖片:秒聞視頻截圖|編輯:海月

男子拜年想喺岳父母面前顯廚藝 最終燒著岳母屋企

新年拜年作為女婿梗想喺岳父母面前攞下分數,親自下廚位外家人煮飯就係一個唔錯嘅選擇啦。但各位千萬要量力而為,最重要嘅係要注意安全唔好搞到火警。但內地就有一名男子對自己嘅廚藝太有自信,搞到最後出曬事。

男子拜年想喺岳父母面前顯廚藝 最終燒著岳母屋企

女婿獻廚藝恭賀新春 失手險火燒外母家

內媒報道,早前安徽一名男子到岳父母家,本來準備大顯廚藝,沒想到煮食中途因為火勢太旺而起火,除了燒通鑊,仲要燒著抽油煙機及其風管!

從網上流傳嘅影片可見,女婿嘅鑊已經火光熊熊,除了火,見唔到佢煮緊咩菜。係咁嘅情況如果叫人來幫手就真係樣衰啦,作為女婿選擇頂硬上。手持火鑊,繼續煮菜。

男子拜年想喺岳父母面前顯廚藝 最終燒著岳母屋企

 

火勢失控 男子淡定熄火 外家人見火勢急急腳過來滅火

但係火勢就唔俾面佢,火燒到上油煙機!抽油煙機嘅風扇同風管漸漸燒著。咁落去紛紛中連屋企都要燒通頂。

男子拜年想喺岳父母面前顯廚藝 最終燒著岳母屋企

女婿看了一眼風管才心知出事,不過佢就依然要維持帥仔形象,只係淡定關掉爐頭,沒有驚慌失措地求救。但火勢持續,最後冇辦法,唯有要外家嘅人幫手滅火⋯⋯

成件事除咗嘅抽油煙機已被燒得面目全非外,相信女婿嘅形象都一落千丈、面目全非。

男子拜年想喺岳父母面前顯廚藝 最終燒著岳母屋企

 

同場加映

又到新年,平時去親戚屋企拜年悶悶哋,都會睇吓電視解悶,每到新年電視都會播舊嘅賀歲片,當中劉德華主演嘅《嚦咕嚦咕新年財》真係睇到滾瓜爛熟,由後面背返去前面都仲得!最近有位YouTuber喺香港搵返啲取景地出嚟!今次就算我哋睇取景地回味一下!

【港產片】麻雀大俠當年住邊?新年必睇賀歲片《嚦咕嚦咕新年財》聖地景點巡禮

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!