太安樓名店「魚蛋佬」被網民轟刻意湊人龍 力數3罪指越做越衰 無咁好食!

熱話

廣告

西灣河太安樓一直是港人「掃街」熱門地之一,當中不乏出名小店備受追捧,當中賣港式小食,以沙嗲汁出名的「魚蛋佬」咁多年都係人龍不絕,不少人大讚其風味獨特,令人「食過番尋味」。不過「魚蛋佬」近年來常備受討論,有網民於Facebook群組「筲箕灣西灣河關注組」發文,指責小店,話佢條咁長的人龍係特登「做出嚟」,惹來熱議!

太安樓名店「魚蛋佬」被網民轟手腳慢

有港男拍下一張太安樓外大排長龍的照片,相中可見排隊輪候「魚蛋佬」買小食的客人由舖頭排到足足4個舖位之遠,人氣相當高。而港男更在帖文內指「魚蛋佬每日生意額有冇至少 5 皮,不過我剩係知道佢慢手慢腳皺慢篤俾你」。言論更惹來部分網民認同,指「做野慢吞吞喺度造勢」、「排成粒鐘買串魚蛋食… 有咁既需要嗎?」、「真係咁好食?利申: 我仍未幫襯過。話時話,真係懷疑佢係有啲配料?或食咗會上瘾,啲人要定時定候來排隊頂癮?」、「我細個啲魚蛋佬莫講話篤一串魚蛋,篤幾串魚蛋十分快,收錢更快,講完」、「以前得阿伯喺度都好快手,唔明點解而家2個人都慢手慢腳」。

太安樓 魚蛋佬
(圖片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組)

更有人指「魚蛋佬」現時大不如前,指「個魚蛋佬,90年代佢老竇擺車仔檔,一放學就去買魚蛋,有次兜沙嗲汁乾晒水,佢老竇買一排益力多倒落啲汁,仲記得佢老竇講『有益力多啲沙嗲先好味』」、「我哋以前叫佢老竇做Hip Hop阿伯,以前佢個汁好食好多」、「佢老竇個醬係好食好多」、「而家佢個仔主理,我又覺得唔係真係咁好食,態度又串XX咁」、「佢同佢阿媽兩仔乸不嬲都好串」、「呢檔魚蛋真心係得個汁,無汁係無味可以收皮」、「佢老竇嗰隻快手真係無得比」。

港人反斥網民無理:不喜勿食

眼見「魚蛋佬」瘋狂被指罵,有港人看不過眼,留言護航,指「人哋有自己節奏,鍾意點做都得 , 你覺得好搵咁入場同佢砌過呀嗎 」、「做野一定要快?邊嗰話一定要? 法律寫明?」、「人哋點做生意係人哋嘅選擇,你係客人可以選擇排隊買或者唔排隊唔買唔食,因乜解救喺度指指點點呢?」、「呢個post都幾多人生百態,人哋慢又要X,慢你咪唔幫襯囉,慘得過有人肯等。人肯等又要話人蹝時間為串魚蛋排隊,係咪想顯得自己高人一等啲,精明啲」、「你想快可以去另一間。嫌人慢?畀幾蚊就嫌人慢?你老闆畀幾錢你?」、「你估佢想咁好生意㗎?人手得咁多想做死人咩」、「呢度有啲人留言無成本,我就淨係信事實,事實就係人哋晚晚排長龍收錢收到手軟,呢度某啲人就淨係話人哋個囝唔掂,話人哋老竇以前點點點,講到佢個囝晚晚好似唔洗做unun腳坐喺度收錢咁樣,唔掂就自然無人排隊啦」、「不喜勿食」。

太安樓 魚蛋佬
(圖片來源:新假期編輯部)

魚蛋佬老闆曾表示「話我專登慢嘅人都無腦」

而魚蛋佬老闆蔡先生曾接受傳媒訪問時表示,這間店由50年前爸爸的車仔檔做起,後來爸爸因身體不適,身為兒子就「落場幫手」。現時檔口由他和媽媽兩個人經營,因2人身體不太好,需要休息,每個月都會有8-10日「唔做生意」。而蔡先生當時表示,自己沒有想過要發達,只要夠交租和「有份糧」就足夠,所以每天只開下午5時-12時。至於多年來被人指責「特登做慢啲,整條人龍出嚟造勢」,他指「講呢啲嘢嘅人都無腦」,認為「我一日開幾個鐘,一個月先開十幾日,做得慢咪無錢,我做得快先有錢㗎嘛,如果唔係我排條人龍排到鯉景灣都無用」。

太安樓 魚蛋佬
(圖片來源:新假期編輯部)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組、新假期編輯部資料或影片來源:原文刊於新假期