街頭上演《天若有情》真人GTA版 網民:好睇過3億《狂野時速》!

熱話

廣告

經典港產片《天若有情》劉德華揸電單車車吳倩蓮喺公路上奔馳一幕相信唔少人都難以忘懷,既刺激又浪漫。近日網上就瘋傳一條巴西警追捕影片,影片係巴西警的視覺,追趕一名車住女士的電單車車友。網民指影片中兩人追逐的場面簡直係好似拍戲咁,又衝破窄巷,又急轉彎等,不過最後結果竟然係…!
巴西電單車
(圖片來源:《天若有情》)
巴西電單車
(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)

巴西電單車追捕片被瘋傳:「狂野騎士」

近日網上就瘋傳一條巴西警揸電單車追捕影片堪稱「狂野騎士」!影片中巴西警追趕一位後座車住女士的電單車車友,唔少網民都指睇落勁似《天若有情》劉德華揸電單車車吳倩蓮喺公路上奔馳一幕。影片長達5分幾鐘,兩人先由大街追逐,車速驚人。被追捕的電單車為咗逃避警車的追捕不斷突擊轉彎,同周邊的車輛擦身而過等,鋌而走險!

巴西電單車 被追捕的電單車為咗逃避警車的追捕不斷突擊轉彎,經常同周邊的車輛擦身而過等,鋌而走險
被追捕的電單車為咗逃避警車的追捕不斷突擊轉彎,經常同周邊的車輛擦身而過等,鋌而走險(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)
巴西電單車 再擦邊!非常危險!
再擦邊!非常危險!(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)
巴西電單車 再再擦邊!
再再擦邊!(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)
巴西電單車 迎面相對!
迎面相對!(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)

網民:好似玩緊一條命嘅GTA!

兩部電單車後來再經過唔少窄巷、馬路、大街等,網民話睇到好似玩緊GTA咁。影片仲有整埋慢鏡頭,觀眾可以感受到當中的刺激感。「兩架26都好癩」「好癲 得一條命既 GTA」「好x刺激」「「個警似係想同佢一齊飛車咁」「我玩GTA都冇佢真人揸得咁癲」「好癲 下下搵命搏」「好癲好精彩,好似有飛唔完嘅街,兩個都車手級」「拍戲都拍唔到」「長官技術都唔差」亦有網民錯重點放咗喺後座的女士身上「條女都好配合」「慢動作彈彈下」

網民對「賽果」感到不滿:咁樣自炒?!

兩車的刺激對決後,最後轉入一個窄巷中,被追捕的電單車竟然係一個轉彎位炒車倒下,令巴西警成功追捕。雖然網民都慶幸能捉到人,但對於咁的「賽果」感到不滿,認為之前咁刺激犀利,最後竟然一個轉彎先炒「仲以為最後八千轉二米車咁走甩,點知自炒」「唔係載住條女應該走甩左」有網民就分析「好明顯係專登吊住等佢失誤 cc數差太遠 點會追唔到」

巴西電單車 估佢唔到!
估佢唔到!(圖片來源:youtube@Tiago Atwi)

一齊睇片:

真係好刺激!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:youtube@Tiago Atwi資料或影片來源:youtube@Tiago Atwi