雪櫃驚見「啡色物體」拎上手先知係老爺大便 冷藏原因超崩潰!

熱話

廣告

正所謂「做人新抱好艱難」,當與老爺奶奶一齊住就仲難!最近,有網友表示在雪櫃發現了「膠樽裝住啲啡色物體」,細望之下才知道是老爺的排泄物,老爺為保便便的新鮮,拎去做化驗,因此放入雪櫃保鮮,幾番勸喻下老爺依然堅持放入雪櫃!令「媳婦」網友當堂崩潰!

雪櫃放呢啲?打開驚見「樽裝啡色物體」

做人媳婦甚艱難,不過與老爺奶奶同住,當然會有不少紛爭!最近有網友大爆老爺的不解行為,事件令不少網友都驚呆!事緣媳婦打關雪櫃,發現雪櫃中有膠樽裝住啲啡色物體。「見到有個膠樽裝住啲啡色物體,嗰下仲要唔知係咩嚟,拎咗上手望先知係大便… 」雪櫃裝大便當然是嘔心,媳婦於是細問老公,才發覺老爺因為呢個原因,是將大便放入雪櫃。「後尾問老公先知原來係老爺既,佢要拎啲大便去化驗,而佢為咗保存「新鮮」,佢就咁放落雪櫃,仲要冇用個袋裝住!」

媳婦 面對雪櫃有大便,媳婦大叫崩潰!
面對雪櫃有大便,媳婦大叫崩潰!(圖片來源:香港討論區截圖)

媳婦拎上手先知係老爺大便 冷藏原因超崩潰!

不過放大便入雪櫃當然極不衛生,於是媳婦就慢慢「輔導」老爺,希望老爺可以將大便搬離雪櫃,點知老爺依然覺得「啲大便放喺出面會變壞」,更指自己已經用了紙巾擦乾淨,令媳婦都無從入手,在網上請教網友「點同老爺講唔好放排泄物入雪櫃?」

媳婦 仲要拎上手先知係大便...好唔衛生!
仲要拎上手先知係大便…好唔衛生!(圖片來源:TVB《BB來了》劇集截圖)

網友同樣大叫Crazy:前衛到令人無法接受

網友知道媳婦的個案後,紛紛表示「Crazy」,為媳婦感到辛苦,「叫你老爺驗腦好d喎」、「買一個老爺專用的小型雪櫃」、「真是冇辦法理解你老爺的想法。前衛到令人無法接受」。有網友更指其實要大便新鮮,應該要當日驗才去收集大便,而有網友更想迫媳婦崩潰,叫媳婦問老爺「點樣將啲便便放落膠樽到」令人有無盡的幻想空間。

媳婦 到底老爺點放大便落樽度呢?
到底老爺點放大便落樽度呢?(圖片來源:《向西聞記》截圖)

不過亦有網友指對老人家來說其實可能是正常。「你試問返你老豆或阿媽, 佢地可能都甘做。因佢地會覺放雪櫃冇甘易變,放其他地方,佢地會諗有小朋友更易拿到當朱古力」「事實上驗身都喺一年或兩年先一次, 假如糞便唔係即日拎去護士都叫你放入雪櫃, 包裝好嘅話唔會漏出任何味道。」

媳婦 有人指對老人家黎講,呢個舉動係正常。
有人指對老人家黎講,呢個舉動係正常。(圖片來源:《向西聞記》截圖)
媳婦 不過就算係正常,但雪櫃始終都係放食物的地方。
不過就算係正常,但雪櫃始終都係放食物的地方。(圖片來源:TVB《BB來了》劇集截圖)

資料來源:香港討論區

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:《向西聞記》截圖、香港討論區截圖、TVB《BB來了》劇集截圖、