【外賣整蠱】電話外賣過千蚊食物慘被「走單」 車仔麵小店:請尊重餐飲業及珍惜食物

熱話

廣告

【外賣整蠱】新冠肺炎爆發後,限聚令讓餐飲業首當其衝受到重大衝擊。加上「堂食禁令」更令各餐廳只能靠做外賣維持營運。咁慘嘅情況下寶琳一間小店更懶被整蠱,有人喺電話落單叫了逾千蚊外賣,但餐廳職員送餐到目的地後對方卻……

撰文:Andy|圖片:榕記車仔麵Facebook|編輯:海月

【外賣整蠱】電話外賣過千蚊食物慘被「走單」 車仔麵小店:請尊重餐飲業及珍惜食物

利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐

位於寶琳嘅榕記車仔麵指,本月12日下午2點有個劉生打電話叫咗大約十幾人份量的外賣,總共1,021元。榕記稱本身係用外賣平台接單,但考慮到對方留晒詳細地址且同電話,而對方公司亦較近,就在沒有收取訂金下趕起該單,然後派職員送餐。

利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐
榕記車仔麵指有電話叫咗大約十幾人份量的外賣
利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐
考慮到對方留晒詳細地址且同電話,而對方公司亦較近,就在沒有收取訂金下趕起該單

職員送餐到利嘉閣後,利嘉閣卻派出一個態度極差嘅疑似經理級職員兇榕記車仔麵職員。

利嘉閣方面話,公司確實該名劉姓職員,但該職員今日無返工;講完就態度惡劣咁趕哂榕記職員出門口,搞到負責跟單嘅榕記女職員委屈到爆喊!

見此,榕記打返俾劉姓查詢,該劉生只係話俾人整蠱就若無其事,草草cut線了事。

利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐
利嘉閣表示公司確實該名劉姓職員,但該職員今日無返工,之後就態度惡劣咁趕哂榕記職員出門口

榕記呼籲大家尊重食物

網民得悉事件後紛紛伸出援手,希望購買該訂單食物,減少榕記損失。唯榕記認為將其他人唔要嘅訂單,唔應該俾其他善良嘅人,所以一班夥計盡量食晒,爭取唔浪費食物。榕記被整蠱只能大嘆無奈,唯有硬食所有損失。同時也抱怨無得做晚市堂食再加2人限聚餐,本來就已經守到好辛苦。指責整蠱嘅人唔雪中送炭,更咁樣浪費同事時間同咁多食物!榕記做了鄭重聲明,希望市民尊重所有餐飲業的同事並珍惜食物。網上亦有不少評論指利嘉閣處理失當,睇樓時會考慮其他中介公司。

 

利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐
榕記被整蠱只能大嘆無奈,唯有硬食所有損失
利嘉閣態度惡劣 利記職員兇喊女送餐
亦有不少網民指利嘉閣處理失當,睇樓時會考慮其他中介公司。

附上榕記Facebook 貼文全文

「就在剛才(2021年1月12日下午2點半),我們所有寶琳同事都被耍到一肚氣!

我哋只係想求個公道,同埋鄭重聲名一句:請尊重所有餐飲業的同事並珍惜食物!

話說2點有人打電話來問送唔送外賣,我哋一向人手不足,所以只靠外賣專線等外賣平台,但今日有個自稱是劉生的人,點了total $1021大概十幾人份量的外賣就叫我哋安排送到我們旁邊的利嘉閣。

我哋廚房同樓面同事見近近地,加上對方又留哂公司電話同私人號碼,於是同事們就極速趕起所有訂單,然後三人行攞住所有外賣袋行過利嘉閣!

結果!

結果到了利嘉閣,該店竟然派出一個態度極差嘅職員(經理?)要求我哋同事離開,話呢度係有劉生,但劉生今日無返工,仲趕哂我哋同事出門,搞到負責跟單嘅女同事委屈到喊!然後我哋同事打返俾劉生,劉生只係話俾人整蠱……

ok~你(哋)俾人整蠱咩?

跟住就可以拍拍囉柚扮乜事都無,但係我哋成班同事就真係俾人整蠱喎!無得做晚市堂食再加2人限聚餐,本來就已經守到好辛苦,唔雪中送炭都算啦!

點解要咁樣浪費同事時間同心機,仲要浪費咁多食物!

好多人問我地疫情期間外賣幫唔幫補到,好簡單一個問題,我哋寶琳店全場四五十個位,一日要做幾多個外賣先可以補到!

如果只係貪好玩,唔該睇下今時今日嘅香港、望下所有外賣同食物、再撫心自問一下良心過唔過意得去!」

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!