國際網球盛事 一睹世界級網球球星風采

熱話

廣告

國際體壇盛事「保誠香港網球公開賽」10月返嚟喇!除咗李娜早前以特別嘉賓身份參與「星級名人賽」外,賽事仲有多位世界級網球球星爭奪殊榮,仲有免費入場嘅「網球同樂區」,一於與眾同樂。體育迷,機會嚟啦~~~

Text︰YY

(Presented By Prudential HKTO)

一睹星級網球球星風采

現正於維園舉行嘅「保誠香港網球公開賽」,今年已經係第五屆。每年來港参賽的球手名單陣容鼎盛,今屆星級參賽球手包括世界排名第五絲維度蓮娜(Elina Svitolina)、兩項大滿貫冠軍梅古露莎(Garbiñe Muguruza)等,為香港的網球迷帶來連場精彩賽事!

啱晒一家大細玩

除咗欣賞賽事外,亦設有免費入場嘅「網球同樂區」,提供多項精彩活動及節目,另外由10月9日起一連三晚,有由連詩雅、Dear Jane、林奕匡等一眾歌星演出嘅「英國保誠.新城勁爆網球樂勢力Music Live」,仲有球星簽名會、網球主題遊戲、網球訓練班、攝影比賽等。即日至14號嘅賽事門票現正公開發售,快啲撲飛啦!了解更多︰www.hktennisopen.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!