國泰風波丨解僱三名空姐獲連登仔力撐!疑空姐本人現身小紅書大鬧?

熱話

廣告

國泰風波丨近日國泰出現一單空姐涉取笑非英語乘客的風波,講述日前一位國泰空姐取笑一位內地乘客唔識講英文,後來被公播錄音,引起熱議。事件持續發酵,引起唔少內地網民不滿,喺微博以及小紅書大鬧,搞到國泰發聲明道歉,仲解僱三名空姐!經常持相反意見的連登仔今次都唔例外,表示要力撐空姐,而空姐本人好似都出面回應!
國泰風波 國泰歧視風波 國泰
(圖片來源:facebook@Cathay 國泰)

國泰風波丨疑似空姐本人小紅書大鬧:問候祖宗

爆出空姐被炒的消息後,小紅書爆出一篇疑似係被炒空姐的回應文章!文章一開首該編者就鬧爆「代表全體機艙服務員問候祖宗上下十八代」表示明明係自己表達唔清楚就怪人哋,仲怪佢哋點解唔講普通話。又鬧返國泰成日炒人,但人工就加得雞碎,形容「買個包都唔夠」但事後無耐該事主小紅書的帳號已被註銷。

國泰風波 國泰歧視風波 國泰
(圖片來源:小紅書截圖)
國泰風波 國泰歧視風波 國泰
(圖片來源:小紅書截圖)

國泰風波丨連登仔力撐:又唔係當面講!

空姐被炒後引起不少網民熱議,連登仔就喺連登發起討論,意見兩極,其中一部分就力撐空姐指只不過係打工仔日常,唔少打工仔都曾經試過背後講啲客壞話,又唔係當住個客面講,不明點解要去到解僱「串個客幾句咋嘛 駛唔駛割晒蓆咁呀,唔知仲以為三個空姐當住個客面叫佢滾,唔通你地番工冇講過個客壞話?佢哋係唔好彩被人錄低左公開埋 」

國泰風波 國泰歧視風波 國泰 國泰航空聲明
國泰航空聲明(圖片來源:小紅書@國泰航空聲明截圖)

國泰風波丨網民:根本比人捉到就係抵死

雖然有連登仔力撐但都有網民指雖然唔係當面講,但始終空姐係做得唔好,亦被人爆咗出嚟,責無旁貸。「比人錄低左囉。係人都出過貓,出貓比人捉到咪抵死囉,你仲x學校同考評局呀?」「空姐笑x客又撐,香港服務差係有原因」「你笑人唔好咁7俾人錄到咪無事,邊個無x過老闆呀,唔好咁大聲俾人錄埋音呀嘛」「最蠢就係大大聲笑x人,你唔咁大聲人地都碌唔到你音啦,如果個客係日本人,仲有冇人會撐三件,個重點根本唔係個客咩國籍講咩語言,而係三件態度差」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
國泰空姐
圖片來源:小紅書截圖、facebook@Cathay 國泰