國泰風波丨內地網民小紅書捉空姐嚟鬧 要求解雇反對空姐!

熱話

廣告

國泰風波丨近日國泰出現一單空姐涉取笑非英語乘客的風波,講述日前一位國泰空姐取笑一位內地乘客唔識講英文,後來被公播錄音,引起熱議。事件持續發酵,引起唔少內地網民不滿,喺微博以及小紅書大鬧,搞到國泰發聲明道歉,仲解僱三名空姐!事件仲未告一段落,事關內地網民似乎唔多接受國泰的道歉,仲不斷喺小紅書搵做國泰的空姐嚟鬧,簡直係躺著也中槍,仲要要求國泰炒咗持反對意見的空姐!
國泰風波 國泰歧視風波 國泰
(圖片來源:facebook@Cathay 國泰)

國泰風波丨反對意見者一律炒魷魚處理?!

國泰風波事件持續發酵,內地網民似乎唔多接受國泰的道歉同處理手法,繼續喺小紅書等內地熱門社交平台討論事件。有內地網民於小紅書公審一位國泰空姐的ig story,內容係一位名牌寫住國泰空姐的人,用英文打出佢只會講英文同埋廣東話,因為呢個係佢的「service language」呢位空姐的言論引起內地網民極之不滿,於小紅書大鬧佢死性不改,要求解雇呢位空姐。唔少人留言表示支持,仲有人表示自己都係講廣東話但仍無獲得好的服務態度「我同佢哋講廣東話,咪一樣西我面」「想紅嗎?」「不用他們得瑟,再過幾年絕對他們貼貼服服」不過仍有網民唔支持做法「不要輕易去網暴一個人,我們講道理,就好比我們中國的航空飛的是意大利航線,我們中國空乘必須要會意大利語嗎?不會就要解雇?做事不能太亂來」「人家失去工作你就開心了嗎?」也有網民錯重點認為該國泰空姐英文文法好似唔多啱「languages」。

國泰風波
(圖片來源:小紅書@恭喜)
國泰風波 唔少內地網民於小紅書發起罷坐國泰的言論
唔少內地網民於小紅書發起罷坐國泰的言論(圖片來源:小紅書@大鵝昂昂)

國泰風波丨國泰空姐都中招:好再做國泰!

一位經常喺小紅書分享空姐日常的KOL近日都因為國泰風波事件都被內地網民湧入小紅書大鬧,更勸佢唔好再做國泰,搞到該KOL都要停止更新小紅書幾日。

國泰風波 喺小紅書分享空姐日常的KOL
喺小紅書分享空姐日常的KOL(圖片來源:小紅書@nicki兔)
國泰風波
(圖片來源:小紅書@nicki兔)
國泰風波 喺小紅書分享空姐日常的KOL
喺小紅書分享空姐日常的KOL(圖片來源:小紅書@nicki兔)
國泰風波 喺小紅書分享空姐日常的KOL
喺小紅書分享空姐日常的KOL(圖片來源:小紅書@nicki兔)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:小紅書截圖, facebook@Cathay 國泰