味千拉麵收入插水、虧損近一億!網民:仲難食過自己煮

熱話

廣告

香港知名拉麵品牌「味千拉麵」控股公司味千中國控股,最近公布 2020年全年業績。上一財年內,公司營業個跌咗3成,虧損近一億。唔知各位聽到呢個消息,有冇傷感呢?

撰文:神仙b|圖片:搜狐新聞 截圖|編輯:海月

味千拉麵味道「變老」 受疫情同競爭加劇影響 公司收入插水

味千中國控股最近公布2020年財報,經營表現轉差。公司自己分析稱之所以營運插水,除咗因為新冠肺炎疫情影響外;自身產品變化少,同市場競爭加劇,都係公司營收下降嘅重要敗因。

味千拉麵公司收入插水 虧損近一億
味千中國控股最近公布2020年財報,經營表現轉差。

一風堂等日式拉麵品牌進入中國市場,導致中國消費者日式拉麵選擇增多,加劇市場競爭,味千拉麵經營越趨困難。

@wiki
一風堂等日式拉麵品牌進入中國市場,導致中國消費者日式拉麵選擇增多

味千的產品以日式拉麵、飯食、小食為主,多年來它產品變化不大。報告認為公司品牌老化係營收收入下降嘅重要原因。

味千拉麵公司收入插水 虧損近一億
味千的產品以日式拉麵、飯食、小食為主,多年來它產品變化不大。

味千拉麵業績慘淡,公司也在經營成本上自救。營業額同比減少 29% 至 18.2 億元人民幣(約港幣 21.58 億元)、虧損 7,786.8 萬元(約港幣 9,232 萬元)。

 

味千中國關閉近百間門店 削減廣告同店舖管理費用

味千中國控股公司於上財年關閉77間門店。截止12月31日,味千拉麵中國區仍有 722 間分店,但比起2019年嘅799間,減少咗1成門店。同時,水電、廣告、店舖管理費等經營開支亦大幅縮水,同比減少 34.1%。喺管理成本之下,公司2020財年仍未能改善業績。上年第四季疫情緩和下,味千拉麵的營業額仍未恢復正常水平;比2019年同期減少近2成。

上一年嘅廣告
上一年嘅廣告

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
味千拉麵