同性情侶太似樣 竟可能係同父異母姐妹

熱話

廣告

好多人都話兩個人拍拖拍得耐會越來越似樣,但有時太似樣竟然係因為有血緣關係?呢種係電影先會發生嘅狗血情節竟然喺現實生活都可能發生。美國一對同性情侶因為太似樣,而打算接受DNA測試,因為佢哋發現各自嘅母親都同過同1位男性有過性關係,所以佢哋極有可能係真姐妹。
同性情侶 美國一對同性情侶因為太似樣,而打算接受DNA測試,因為佢地發現各自嘅母親都同過同1位男性有過性關係,所以佢地極有可能係真姐妹。
美國一對同性情侶因為太似樣,而打算接受DNA測試,因為佢哋發現各自嘅母親都同過同1位男性有過性關係,所以佢哋極有可能係真姐妹。(圖片來源:TikTok@carleyandmercedes)

雙方母親同過同一位男性發生關係

卡利(Carley Gonschior)同梅賽德斯(Mercedes Stewart)係一對來自加拿大嘅情侶網紅,因為外表相似加上有高顏值,而且粉絲喜歡佢哋嘅「放閃」影片,所以喺社交平台TikTok上非常有名氣。後來佢哋竟意外發現佢地各自嘅母親竟然同過同一個男人發生性關係,而且因為實在太多粉絲覺得佢哋樣子太相似,令佢哋開始懷疑相信可能真係同父異母嘅姐妹。因此佢地表示正考慮接受DNA檢測搵出答案,但同時亦擔憂如果真係有血緣關係,係咪就代表佢哋拍拖係個錯誤呢。

同性情侶 因為外表相似加上有高顏值,而且粉絲喜歡佢地嘅「放閃」影片,所以喺社交平台TikTok上非常有名氣。
因為外表相似加上有高顏值,而且粉絲喜歡佢哋嘅「放閃」影片,所以喺社交平台TikTok上非常有名氣。(圖片來源:IG@carleyandmercedes)
同性情侶
(圖片來源:IG@carleyandmercedes)

等待DNA結果

佢哋喺本月20日發布嘅最新TikTok影片講到已經申請咗DNA檢測並等待結果中,同時佢哋亦表示就算結果係同父異母嘅姐妹,佢哋都唔會覺得傷心,反而會覺得關係更加親密。好多粉絲都支持並表示佢哋繼續拍拖都唔會有問題:「她們一起不能生育所以不會傷害到任何孩子」,不過都有人持反對意見:「我只想說只要她們是近親關係就是亂倫」。

同性情侶 佢地亦表示就算結果係同父異母,佢地都唔會覺得傷心,反而會覺得關係更加親密。
佢哋亦表示就算結果係同父異母,佢哋都唔會覺得傷心,反而會覺得關係更加親密。(圖片來源:TikTok@carleyandmercedes)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:TikTok@carleyandmercedes, IG@carleyandmercedes