日本網民狂數勁台灣3宗罪 嫌棄「又臭又污糟」網民:瞧不起人!

熱話

廣告

通關後,唔少港人都會揀去台灣旅生,覺得當地消費平、近又好玩。不過日本網民就唔係咁睇,近日有台灣網民喺日本討論發現一篇帖文關於台灣旅遊,當中居然有大量負面評論,令她難以理解地表示:「日本仔竟然這麼瞧不起台灣旅遊,台灣有那麼不堪嗎? 」
台灣 日本 講起台灣大家會有咩感覺?
講起台灣大家會有咩感覺?(圖片來源:unsplash@thevernon)

日本網民嫌棄去台灣旅行

最近,一位台灣網民就以「日本鄉民對台灣旅遊評價超差?」為題,講述自己在日本網站「5ch」見到關於台灣旅遊的帖文,當中居然有不少日本人對於台灣旅遊充滿負面印象,甚至表示不會再去第二次,當中原因主要有三種。

1.交通好危險

日本網民認為台灣的交通不及日本安全,因此直言:「交通太危險了啦,唔知邊日會俾車撞扁。」

台灣 日本 日本網民擔心在台灣會遇上交通意外。
日本網民擔心在台灣會遇上交通意外。(圖片來源:《屍速摩托車》劇照)

2.又臭又污糟

台灣的環境同樣遭日本網民詬病:「條街好臭,臭豆腐真係好恐怖」、「佢哋嘅海係污糟版嘅沖繩」、「曱甴好大隻」、「環境衛生同旅行的樂趣係成正比!」

台灣 日本 日本人覺得台灣又臭又污糟。
日本人覺得台灣又臭又污糟。(圖片來源:Facebook@「台北城市散步Taipei Walking Tour」)
台灣 日本 日本人難以忍受臭豆腐嘅味道。
日本人難以忍受臭豆腐嘅味道。(圖片來源:《愛回家》劇照)

3.大家都追捧嘅台灣美食居然好難食

講起台灣的美食會想起珍珠奶茶、蚵仔煎、滷肉飯,不過日本人就唔係好食得慣呢類型嘅食物,甚至狠批難食:「冇諗過啲嘢會難食到咁樣,嚇死我」、「令我最驚訝嘅係啲嘢食都好難吃」、「食乜嘢都有八角,陣臭味我真係頂唔順」、「基本上啲嘢食都冇鮮味,都係得啲鹹味或者係多餘嘅辣味同甜味」,有日本網民更表示旅行後只有失望的感覺:「去玩台灣完全唔覺得感動」、「我去到嘅時候心諗『下?就係咁樣?』我去橫濱中華街唔好?」

台灣 日本 睇嚟日本人好唔鍾意八角陣味。
睇嚟日本人好唔鍾意八角陣味。(圖片來源:《紅衣女孩》劇照)

呢兩個亞洲地方完勝台灣

為此,部分日本網民認為亞洲有兩個地方完勝台灣!首先是泰國,他們認為當地物價便宜、風景優美,因此非常值得去遊玩:「去曼谷啦,佢哋啲飯真係好吃」、「泰國真係一個熱帶國家,樹葉多、物價平,仲要有好多好靚嘅渡假村,又可以試下騎大象,又有好多美食同可以Shopping!」,甚至表示:「泰國韓國台灣」。除了極力推薦去泰國,日本網民還認為去韓國旅遊也是個不錯的選擇:「去韓國啦!仲好過日本嘅城市」、「韓國咁流行化妝品、韓流和韓劇,我都唔知道點解要去台灣。」

台灣 日本 日本讚泰國有好多靚嘅渡假村,同埋好多美食。
日本讚泰國有好多靚嘅渡假村,同埋好多美食。(圖片來源: Unsplash@Rémi Prévost)
台灣 日本 日本網民認為宜家韓流hit爆全球,所以好值得一去。
日本網民認為宜家韓流hit爆全球,所以好值得一去。(圖片來源:Instagram@blackpinkofficial)

台灣網民反應一面倒?

上述的言論令到樓主好嬲,仲話:「日本人竟然這麼瞧不起台灣旅遊,台灣有那麼不堪嗎? 」不過其他的台灣網友就唔係好Buy佢嘅睇法,仲紛紛留言認同日本人的評價:「東西真的難吃,好吃的不多」、「笑死,一針見血」、「機車又多又吵,超級落後還自以為特色」、「海比較髒的沖繩真是抬舉了」,甚至有人認為:「日本鄉下還比台灣舒服」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:unsplash@thevernon、《屍速摩托車》劇照、《愛回家》劇照、《紅衣女孩》劇照、Unsplash@Rémi Prévost、instagram@blackpinkofficial、Facebook@「台北城市散步Taipei Walking Tour」資料或影片來源:原文刊於Gotrip