屯門仁醫爸爸不計較街坊診金!堅持應診至生命最後一天 兒子:會傳承衣缽做好醫生

熱話

廣告

台灣兒科醫生兼KOL徐嘉賢最近於社交平台抒發對離世雙親嘅思念。佢透露父親係香港註冊醫生並曾開診所,駐診屯門。父親仁心仁術,對患者十分負責。連過身當日都強忍不適應診。

撰文:Andy|圖片:徐嘉賢Facebook 截圖|編輯:海月

屯門仁醫從不計較診金工作至生命最後一天 醫生兒子:傳承衣缽做好醫生

台灣兒科醫生KOL徐嘉賢最近開咗自己嘅診所,佢直言自己想自己父親能來道賀,不過佢早已離世,但父親嘅醫德和精神係佢在行醫道路上嘅指引明燈。徐憶述,父親係香港註冊醫生,工作地方只係一個位於屯門嘅舊大樓,大細唔足8坪大小嘅辦公室。

屯門仁醫從不計較診金工作至生命最後一天 醫生兒子:傳承衣缽做好醫生
徐憶述,父親係香港註冊醫生,工作地方只係一個位於屯門嘅舊大樓,大細唔足8坪大小嘅辦公室。

自徐嘉賢幼稚園中班開始,父親就幫附近街坊鄰里睇病。細路仔嘅佢會到父親辦公室做功課。佢會將簾子拉起來,攤喺診療台到做功課。佢一抬頭就可以見到父親點樣應診。佢憶述父親對待患者好溫柔有耐心,經常會慢慢咁同病患講解病情。

而面對經濟上有困難嘅患者、外籍勞工等朋友,父親不太會同患者計較應診收費。徐嘉賢解釋,因為父親也曾經辛苦過,將心比己亦好能體會到弱勢社群嘅艱辛。父親咁樣嘅工作態度深深影響自己。

屯門仁醫從不計較診金工作至生命最後一天 醫生兒子:傳承衣缽做好醫生
而面對經濟上有困難嘅患者、外籍勞工等朋友,父親不太會同患者計較應診收費。

仁心仁醫 生命最後一日仍然堅持到診所應診

天不從人願,徐爸爸於10年前因腹部主動脈瘤破裂突然離世。提起這段傷心往事,喺徐嘉賢嘅post嘅字裡行間都感受到佢心中嘅痛感:「爸爸個性很刻苦耐勞,做事情很努力。這是優點、同時卻也是他的致命傷。他突然走的那一天的早上,忍者劇烈腹痛還在工作,原來腹部主動脈瘤破裂⋯⋯好多個遺憾、好多個假如,都來不及了。真的可以體會到「愛要及時」這句話。」

自從爸爸離世後,身為獨仔嘅徐嘉賢就同媽媽一齊前往高雄同住。然而早前,母親亦因肺腺癌過身⋯⋯

徐嘉賢稱 相信父母會在天上互相陪伴,不再孤單
徐嘉賢稱 相信父母會在天上互相陪伴,不再孤單

台灣醫生KOL 高雄醫大畢業 Facebook開Page分享醫學資訊

徐嘉賢醫生畢業於高雄醫學大學醫學系,開設Facebook Page「黑眼圈奶爸Dr. 徐嘉賢醫師」,不時分享醫學資訊,間中抒發些個人感受。徐嘉賢開設的兒科診所3月2日正式應診,網絡上揚起一片祝賀聲。

 

屯門仁醫從不計較診金工作至生命最後一天 醫生兒子:傳承衣缽做好醫生
徐嘉賢開設的兒科診所3月2日正式應診,網絡上揚起一片祝賀聲。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!