【印度猛男】為保護妻兒 丈夫徒手手刃花豹!內文有片

熱話

廣告

印度奇人異事多,最近有有傳印度有人圖手殺野生花豹!不過該名印度印度人唔係想食野味,而是為咗保護家人。至於佢點樣殺豹,內文有片!

撰文:充滿愛心嘅神仙b|圖片:Media Hippo YouTube截圖、khabib Twitter、BBC media、《水滸傳》劇照|編輯:海月

為保護妻兒丈夫徒手手刃花豹

印度媒體報導,印度卡納塔克邦(Karnataka)一名男子瓦加哥(Rajagopal Naik),與家人同行回家嘅路途中,突然遇到一隻野生花豹!為了保護妻女,Rajagopal鼓起勇氣,徒手與野生花豹決一死戰!

【有片】印度猛男為保護妻兒徒手手刃花豹
雖然大家都公認俄羅斯係「戰鬥民族」,估唔到印度一樣可以「爆Seed」!

據悉,上月23日Rajagopal和妻女踩單車返屋企,本身路程中大家有傾有講培養感情,享受天倫之樂。點知,途中三人行就遇到一隻花豹,而且花豹更當佢哋係獵物咁緊追不捨。一家大細當然想逃跑,不過又點會跑得過花豹。當花豹追上去後,先咬傷女兒對腳,之後更想攻擊埋Rajagopal妻子!

【有片】印度猛男為保護妻兒徒手手刃花豹
Rajagopal和妻女三人行回家途中遇上花豹

Rajagopal挺身而出 成為保護妻女嘅英雄

眼看妻女生命受到花豹威脅,Rajagopal鼓起勇氣,赤手空拳迎戰花豹。喺九死一生嘅情況下,Rajagopal被激發出所有潛能。一嘢衝上去花豹面前,一個靈活閃身,成功搵到身位勒住花豹條頸。有如「化身」俄羅斯格鬥冠軍khabib,箍頸之後不斷攻擊牠頭部。花豹見唔對路,嘗試逃走,Rajagopal當然唔會放過傷害女兒嘅畜生,最後成功把牠勒死。

【有片】印度猛男為保護妻兒徒手手刃花豹
早前俄羅斯格鬥冠軍khabib雖然退休,不過就將「戰鬥精神」繼續傳揚

附近居民聽到求救聲後,趕來查看,看到瓦加哥滿頭鮮血的癱坐在地上喘氣,一旁還躺著花豹的屍體。

【有片】印度猛男為保護妻兒徒手手刃花豹
眼看妻女生命受到花豹威脅,Rajagopal鼓起勇氣,赤手空拳迎戰花豹。

https://youtu.be/ooNnYyLzQZM

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
印度花豹