港男斥「人類根本不應返全職」 力數4大重點 網民意見兩極

熱話

廣告

在當下社會,越來越多人傾向選擇兼職或成為斜槓族,認為這樣比起全職工作更能擁有高度的自主性。最近,有位香港男士在LIHKG討論區發帖,以「人類根本不適合全職工作」為主題,他引用了狩獵時代的生活模式來佐證現代人在全職工作中感受到的「奴役感」之重。這篇帖子引發了熱烈的討論,有網民對此表示強烈反對,認為「能說出這樣的話,就注定是個失敗者」。

港男數4大原因斥「人類根本不應返全職」

該名港男於文中提到,指現今世代朝九晚六,一星期上班五天,更是全年無休,根本是「比較接近奴隸制」;相反,他認為狩獵時代「一日做2、3個鐘,冬天休息」、「農耕時代日出而作,日入而息,冬天休息」,即是「做一排,休息一排,先最合乎人性」。

0
(示意圖,非當事人)(圖片來源:《喜劇之王》)

網民:你應該怪你父母無累積財富

網民隨後即留言反駁,指「你注定被淘汰」、「你無錢咪要全職返工,要怪就怪你父母無累積財富」、「狩獵時代做兩三個鐘就得? 你打返嚟啲肉識自己切開?自己自動煮埋畀你食? 打隻雞返嚟已經唔知用幾耐時間,就算打咗返嚟,用現代工具都起碼要半個鐘先搞掂,打到隻牛隻羊要劏幾個鐘添, 點會只做2-3個鐘,反而現代就真係唔使做都得,你日日去M記,去Food court食二手飯就已經可以過活,完全容易過咩狩獵時代農耕時代」、「你講緊呢啲onX嘢嘅時候,人哋已經領先緊你」。

0
(圖片來源:Unsplash@Sebastian Pociecha)

亦有網民贊成不做Full Time

另外,亦有網民認為現今做Full Time不太划算,指「見到啲六日工作都唔開胃,寧願打份Part Time無錢啲都唔想無晒人生,每日就係奴隸咁日日返工返到死」、「太多無謂工,做到冇哂目標同動力,行屍走肉,人類係要做啲工作為全人類進步或者生存而做」、「人哋外國都玩一星期返四日,香港就……」、「唔適合OT,準時走到就ok」、「返Part Time或者Freelance基本上一日做幾粒鐘就得,唔使限死你坐定定喺度,好彩做幾份Job已經等於一個月人工,仲可以做其他嘢」、「返工逼車,放工逼車,食Lunch同Dinner都逼等位」。

0
(示意圖,非當事人)(圖片來源:《棟仁的時光》)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:《喜劇之王》、《棟仁的時光》、Unsplash@Sebastian Pociecha資料或影片來源:原文刊於Gotrip