內地網紅撞臉馬斯克Elon Musk慘被禁言? 內地網民:等收Elon Musk律師信!

熱話

廣告

近日內地瘋傳一名網紅馬一龍撞臉全球首富馬斯克Elon Musk!神似程度已外流出國,引起外國網友關注,仲放上咗Twitter,連Elon Musk都親身回應話要見下!不過撞臉全球首富都唔少嘢,馬一龍即被微博、抖音禁言?
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:twitter@elonmusk)

撞臉Elon Musk 本尊都話要見面!

全球首富、特斯拉Tsla創辦人馬斯克(Elon Musk)相信大家都唔陌生,近日一名內地網紅就因為撞臉Elon Musk而出名。根據內媒報導,與Elon Musk撞臉的網紅來自中國河北,微博、抖音改名近Elon Musk同音「馬一龍」,因樣貌激似Elon Musk而引起內地網民關注,抖音即吸50萬粉絲,拍片模仿Elon Musk大講「唔正英文」。後來「馬一龍」仲因此衝出國際,令外國網民關注,將佢放咗上Twitter,仲引埋真身Elon Musk親自留言指如果「馬一龍」係真的話,真係想見吓佢!「馬一龍」即轉發上微博指自己都好想見Elon Musk,表達愛意之餘仲tag返Elon Musk話佢係自己的英雄!

內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:抖音@馬一龍)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍 馬一龍模仿elon musk收購可口可龍
馬一龍模仿elon musk收購可口可龍(圖片來源:weibo@馬一龍0)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:weibo@馬一龍0)

Elon Musk:「if he is real」即被內地網民質疑

不過事情無咁簡單,Elon Musk「if he is real」指如果「馬一龍」係真的話呢番言論即引起網民質疑!因為現時ai、p圖技術先進利害,網民開始質疑「馬一龍」其實係利用AI換臉技術炒話題「小心ai換面,等收Elon Musk律師信」「這麼高調,你後果很嚴重」「不是AI換臉早就開直播了」。網民仔細將「馬一龍」拍片時露餡位搵出,仲爆出「馬一龍真臉目」的照片!「馬一龍」似乎就玩出火,抖音同微博即被禁言,不是是否因為換臉被督爆?!

內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍 馬一龍的抖音被禁
馬一龍的抖音被禁(圖片來源:抖音@馬一龍)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍 微博也被禁言
微博也被禁言(圖片來源:weibo@馬一龍0)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:weibo@馬一龍0)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:weibo@馬一龍0)
內地網紅撞臉馬斯克 馬一龍
(圖片來源:weibo@馬一龍0)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:抖音@馬一龍, weibo@馬一龍0, twitter@elonmusk