丈夫出軌偷食外母 人妻拍片斷正母毫無悔意

熱話

廣告

最近一條捉姦影片喺Tik Tok上瘋傳,外國嘅一名女生返屋企時揭發老公半裸瞓喺床上,而最震驚嘅係瞓喺自己床上嘅小三竟然喺自己嘅親生母親!女兒當時即刻開機拍攝怒斥小三阿媽:「你有無當我係你個女!」
偷食 最近一條捉姦影片喺Tik Tok上瘋傳,外國嘅一名女生返屋企時揭發老公半裸瞓喺床上,而最震驚嘅係瞓喺自己床上嘅小三竟然喺自己嘅親生母親!
最近一條捉姦影片喺Tik Tok上瘋傳,外國嘅一名女生返屋企時揭發老公半裸瞓喺床上,而最震驚嘅係瞓喺自己床上嘅小三竟然喺自己嘅親生母親!(圖片來源:TikTok@lilybella712)

女子影片怒斥阿媽 吸引百萬人觀看

影片短短嘅三分鐘就吸引超過百萬人次觀看。女生喺影片中怒斥兩人,兩人瞓喺女生嘅床上,男嘅半裸除淨條底褲,阿媽就著住性感睡衣,當場「斷正」。女生斥:「同我阿媽?你認真嘅?」女生表示喺佢出面返工嘅時候,你哋就「鬼混」,阿媽聽到竟然即刻反駁話女生淨係識返工,唔識照顧自己男人,更加指:「呢啲係我哋之間嘅事,唔比公開影片,我係你阿媽!」令到女兒當場崩潰怒斥:「我唔理你係邊個,因為你根本無在乎過我係你個女,唔係點會同我個女老竇上床?」

偷食 兩人瞓喺女生嘅床上,男嘅半裸除淨條底褲,阿媽就著住性感睡衣,當場「斷正」。
兩人瞓喺女生嘅床上,男嘅半裸除淨條底褲,阿媽就著住性感睡衣,當場「斷正」。(圖片來源:TikTok@lilybella712)

丈夫一言不發 被指食「拖鞋飯」

丈夫喺兩母女爭執期間一直保持沉默,片中女子指男方一直食「拖鞋飯」,屋企嘅所有嘢包括衫褲鞋襪同手機都係由女子所贈送,所以無權攞走任何一件物件,包括男子身上嘅衣物。男子最後施施然起床辯解喺外母主動要「瞓喺到」,暗示兩人無做任何越軌行為,不過女子並無相信同接受。

偷食 女子指男方一直食「拖鞋飯」,屋企嘅所有嘢包括衫褲鞋襪同手機都係由女子所贈送。
女子指男方一直食「拖鞋飯」,屋企嘅所有嘢包括衫褲鞋襪同手機都係由女子所贈送。(圖片來源:TikTok@lilybella712)
偷食
(圖片來源:TikTok@lilybella712)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
偷食Tik Tok
圖片來源:TikTok@lilybella712