中國仙氣女演員被命令嫁給「他」 直呼無奈

熱話

廣告

中國內地30歲女星子望曾經參演《最後的武林》、《獵魂》等等電影,近年由演員轉為網紅主播,日前佢喺抖音上分享一件奇怪事。子望瞓醒發現被好耐無聯絡嘅朋友強勢求婚,而該男子由頭到尾一直以擺高姿態命令式嘅語氣同子望溝通,要求兩人「政治聯姻」,並表示:「你別以為現在長得漂亮就各種作妖」,離奇嘅說話令子望直呼無奈。
中國 中國內地30歲女星子望曾經參演《最後的武林》、《獵魂》等等電影,近年由演員轉為網紅主播,日前佢喺抖音上分享一件奇怪事。
中國內地30歲女星子望曾經參演《最後的武林》、《獵魂》等等電影,近年由演員轉為網紅主播,日前佢喺抖音上分享一件奇怪事。(圖片來源:微博@子望)

男子命令式語氣要求子望結婚

子望喺抖音上分享對話,男方喺好耐無見之下嘅第一句就係要求子望同佢結婚,並命令佢同父母將嫁妝準備好同埋唔好太貪心,不屑表示:「別以為現在長得漂亮就各種作妖,色衰則愛馳,早點著落」更加以一副高高在上嘅口吻強調:「妳以為老子不出錢,誰佔妳便宜,我反正有錢有閒。」男方表示同子望結婚嘅基礎唔建立喺根本嘅感情上,而喺一場生涯規劃同策略,要求子望「早點結盟」甚至話子望嫁比佢會「賺到半夜都會笑醒」。

中國 子望喺抖音上分享對話,男方喺好耐無見之下嘅第一句就係要求子望同佢結婚,並命令佢同父母將嫁妝準備好同埋唔好太貪心。
子望喺抖音上分享對話,男方喺好耐無見之下嘅第一句就係要求子望同佢結婚,並命令佢同父母將嫁妝準備好同埋唔好太貪心。(圖片來源:抖音@子望)
中國 男方更加以一副高高在上嘅口吻強調:「妳以為老子不出錢,誰佔妳便宜,我反正有錢有閒。」
男方更加以一副高高在上嘅口吻強調:「妳以為老子不出錢,誰佔妳便宜,我反正有錢有閒。」(圖片來源:抖音@子望)

無言嘅對話內容引網民熱議

男子自以為是嘅言論令子望頂唔順回應:「你少在這精神污染我」網友睇完都表示相當無奈,紛紛留言表示:「他這兩天沒按時吃藥嗎?」、「隔著銀幕都能感受到了濃濃的自信氣息」、「不用半夜笑醒,現在大家就都笑拉了,太賺了」,子望都不禁讚嘆男子:「句句經典,普信頂流」。

中國 子望不禁讚嘆男子:「句句經典,普信頂流」。
子望不禁讚嘆男子:「句句經典,普信頂流」。(圖片來源:微博@子望)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:微博@子望, 抖音@子望