白領仲係香港人Dream Job? 網民:優越感得3日 根本同觀塘無分別!

熱話

廣告

白領(white-collar worker)通常用嚟比喻專業人士、人工比較多的打工仔,非體力勞動的工作者,通常都係喺指中環的返工族,經常用嚟同藍領為對比,白領族好似有種階級地位較高的感覺,就成為普遍香港人理想工種。而近日就有網民於討論區出post,指自己終於做到夢寐以求的白領人士,喺中環返工,不過呢種榮耀只維持短短3日?而且仲指喺中環返工其實同觀塘無分別!
白領 劇照示意圖
劇照示意圖(圖片來源:youtube@試當真Trial & Error)

做中環行路都帶風 不過只限3日?

網民於討論區出post指自己終於做到中環金融財俊,喺中環返工,頭2日仲係好興奮,出車門嗰吓個人都自豪,行路都帶風,簡直覺得自己高人一等!去到第3日已經覺得無咩特別,而且覺得同喺觀塘返工差唔多,全因基本上全日都喺office渡過。不過網民都有指中環條街都真係同觀塘好唔同「中環成個環境真係好有氣勢,甲級商廈林立,條街都唔同過人,有外國風格。觀塘係無可能成為中環2.0,除非你拆晒啲工廈先,另外寧願忍屎都唔會用工廈個廁所」有網民就指中環返工最大優勢係OL,網民就話自己返晏,見唔到傳說中的OL。另外有網民就回應網民「食lunch果陣d優越感又會出返嚟」網民就指自己係casual wear「驚啲人以為我返M記」

白領
(圖片來源:《I’M Home》劇照截圖)

根本都係打工仔 仲要日日焗住著老西

有同樣在中環工作的網民隨即和議,大家都是打工仔,不明白外人為何覺得在中環工作會更加高尚,又指,中環人人都西裝骨骨,在酷熱天氣下在擁擠的街道中穿梭,更加辛苦。 「唔明點解返中環有優越感,最好就wfh/5分鐘路程返到工就無敵。」 「望住班西裝友都出哂汗。」「咪又係幾皮野既打工仔」「3 40度熱撚到中暑仲要着西裝長褲與別不同,真係好有優越感」

白領
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

網民:再差 都唔會衰得過觀塘!

有網民就認為中環同觀塘根本無得比表示,「點會同觀塘差唔多呀?」,強調中環再差,都不會比觀塘差。 「返過中環區再轉去工業區既話,就會好懷念中環既日子。」 「觀塘係無可能成為中環2.0,除非你拆晒啲工廈先。另外寧願忍到就賴都唔會用工廈個廁所。」 「Landmark系 / IFC 同觀塘冇得比喎,落樓就係地鐵站。沿路又闊落又有冷氣,上樓搭𨋢又唔使爭。」

白領
(圖片來源:youtube@試當真Trial & Error)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:《I'M Home》劇照截圖、youtube@試當真Trial & Error,《大叔的愛》劇照