中國商標局撤銷山寨Supreme Italia中國註冊 上海旗艦店隨時執笠|新蚊熱話|

熱話

廣告

早前提及過山寨Supreme中國十分囂張,打正旗號開山寨Supreme旗艦店。而近日就有消息指,中國商標局正式撤銷Supreme Italia於中國的註冊!

撰文:熱話藍神丨圖片:Overdope

中國商標局撤銷山寨Supreme Italia於中國註冊

Supreme Italia早前就在上海開了一間與Supreme同名的旗艦店,而且更有商標註冊。Supreme的主理人James Jebbia亦曾表示對於中國的山寨Supreme發展相當驚訝,沒有想過能夠有如此大的能力。

而近日就有報導指,Supreme Italia正式失去在中國的商標註冊。這個行動代表以Suprem Italia為名的店鋪將會需要倒閉。上海新開的旗艦店亦即將面對倒閉,真的要熱烈地彈琴熱烈地高歌!

小編自己亦希望中國做山寨集團能夠被一網打盡!(雖然是沒有可能發生的事)

美國潮牌Supreme相信大家未聽過,也一定見過其經典的紅底白字Logo。之前中國山寨「Supreme NYC」就於深圳開了實體店,而今次另一個牌子「SupremeItalia」選址上海開旗艦店。今次小編就帶大家來回顧一下,全世界的山寨Supreme實體店啦!

撰文:白仔丨圖片:Supreme DROPS

1.山寨Supreme上海開旗艦店

這間選址上海的Supreme Italia旗艦店,同樣與美國潮牌Supreme一樣,用上紅底白字作為Logo。讓不少「無知到爆」嘅所謂「潮人」真的以為Supreme在中國開實體店,真是可笑。

而店鋪內當然不乏Supreme經典的款式啦,連早前非常紅的RIMOWA與Supreme聯名行李箱都抄到足!!唔怪得前排見好多大媽用啦….

而美國潮牌Supreme主理人James Jebbia早前在訪問中亦提及:「沒想到Supreme會被其他公司抄襲到如此的地步」,「中國在冒牌方面已經到了一個更高境界」等的言論,看來James也是感到非常無奈!

2.深圳Supreme NYC

 

Supreme Logo找不同

呢間山寨Supreme實體店係位於深圳嘅市中心地段,所以其實租金都非常貴。外圍裝修睇上去真係好靚,不知情者都會覺得呢間會唔會真係一間真Supreme呢?但係原來細看之下就會發現呢間「Supreme」嘅不同之處。

原本應該係「®」嘅右上角標誌竟然變咗一個「NYC」重疊嘅Logo?雖然話就話Supreme係嚟自紐約,但大佬你都唔使整個「NYC」疊到疊羅漢咁嘅款㗎。但係真係唔細睇都唔會覺眼!

其實呢個「NYC」標誌都唔係第一次出現,喺早前有公司指自己會同Supreme合作出聯乘商品,更加搵嚟一位黑人同胞飾演Supreme嘅創辦人,更加喺記者會上簽定合約。但小編就記得Supreme嘅創辦人係一位白人嚟,唔通…佢曬黑咗!?

吳亦凡同款超Skr衛衣

講到入面到底賣緊咩?唔難見到嘅就係一系列炒價超貴衛衣,呢件綠橙鴛鴦衛衣炒價超高,再加上超Skr嘅凡哥吳亦凡著完炒價又再升一波,但係喺呢間Supreme只係要用接近一千嘅人仔就買到啦,你話抵唔抵!

超貴「Box Logo」衛衣只需一千蚊人仔

講到Supreme最值錢嘅東西,就一定係保值嘅「Box Logo」衛衣或者Tee。而呢間山寨Supreme都早為FW做好預備,率先復刻白色紅Box嘅「Box Logo」衛衣,呢件「Box Logo」衛衣只需要880人仔就買到,真係抵到爛!但係,嗰個神秘的「NYC」又會出現喺件衫到,一齊嚟睇睇Highsnobiety買返嚟嘅衛衣啦!

3.西班牙的Supreme Spain

去年 Supreme 與名店 Louis Vuitton 合作聯名所造成的轟動,引起全世界民眾瘋狂搶購,尤其在意大利及鄰近南歐國家當地的人氣指數更高,而意圖不軌的商人便看準這點,頻頻將假貨投入市場藉機大賺一筆,不過 Supreme 很快就察覺到此事態,並於今年年初向意大利當地法院控訴假貨商的不法作為,最終也贏得勝利。事隔半年至今,Supreme 又再度面臨山寨問題而提出控訴,此對象同樣來自於南歐地區,但令人震驚的是,Supreme 這次竟然控訴失敗!

Youtube截圖

根據國外知名媒體《NSS MAG》的報導指出,Supreme 近日控訴的對象名叫「Supreme Spain」,而讓人匪夷所思的是,這個山寨品牌竟然已經向一家英國商標公司「International Brand Firm」註冊商標。

隨後因敗訴關係,上個月「Supreme Spain」被扣押的 3000 多件短 T 以及其餘 150 件相關單品都可以繼續合法出售,線上店鋪也得以繼續營運。不過就單從 Supreme 著名的 Box Logo 來看,這真的能確定「沒有明顯的相似性」嗎?

Supreme Spain網截圖

4.意大利的Supreme Italia

不光只有「Supreme Spain」,另一品牌「Supreme Italia」也屬於已向英國商標公司「International Brand Firm」註冊商標的其中一份子。

Youtube截圖

這山寨品牌不管是 Logo 還是衣著設計都明顯抄襲正版 Supreme,面臨假貨如此猖獗還冠冕堂皇架設線上店鋪,Supreme 當然不會吞下這口氣,日前向當地法院提出控訴後,原以為事情會就此順利解決落幕,沒想到法院竟然判決 Supreme 控訴失敗,理由是因為「它們並沒有侵權問題,雙方品牌間並不會造成任何混淆,推出的單品也沒有明顯的相似性。」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!