【大媽堅攻】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋

熱話

廣告

【大媽堅攻】早前中國開緊「兩會」,中國總書記習近平宣佈「中國脫貧攻堅戰全面勝利」!不過,人均收入全國第一的上海就有大媽想將政府打臉,日前上海KFC搞「食物銀行」,估唔到俾大媽一鋪就清袋。到底咩回事?即刻睇睇!

撰文:愛國真漢子|圖片:連登討論區、視頻截圖|編輯:海月

上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光

日前,KFC肯德基於上海開設的首個「食物銀行」,怎知道食物銀行一開幕,上海一群大媽將食物搶光!網上更流出嘅CCTV片段,大媽出手快如閃電,前後用時僅僅花費10秒,動作利落有中國古武術嘅英姿。而KFC肯德基更將在中國共設21家同類的「勤儉節約自取站」,當中包括在上海、深圳、廣州、南京等城市。

【有片】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋
KFC肯德基於上海開設的首個「食物銀行」

食物銀行食物爭奪戰況激烈

上海KFC肯德基早前將每日未售出的食物存放於雪櫃,作為「食物銀行」,讓有需要市民免費領取。惟日前(4日)上海市楊浦區一間肯德基食物銀行,甫開放即遭市民蜂擁圍搶,其中不少是中年大媽或長者。網上流傳嘅片段顯示,KFC肯德基門外10多名市民「群毆」一個雪櫃,人人都大大力向前逼。

【有片】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋
上海市楊浦區一間肯德基食物銀行,甫開放即遭市民蜂擁圍搶

片中一名大媽橫刀立馬,用身軀擋住雪櫃門,狂風掃落葉般將櫃架上的食物攬入囊中。佢左邊一名大叔眼見食物越來越少,猛力將佢撞開,迅速出手奪過一隻雞髀。靠後的市民則只能伸長手臂,越過前排大媽的肩膊,盲目撈取雪櫃中能夠摸到的任何物件。

【有片】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋
一名大叔眼見食物越來越少,猛力將佢撞開,迅速出手奪過一隻雞髀。

其後,更有人見前排人群太多,伸手攞唔到食物,更有手持拐杖的長者加入混戰。僅不足10秒,雪櫃已被一掃而空。事後,街道辦人員坦承未有管理好秩序,已經迅速求肯德基改進。包括肯德基員工從雪櫃取出食物,向市民派發,更會另設一個排隊通道,方便人員維持秩序。

【有片】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋
僅不足10秒,雪櫃已被一掃而空。
【有片】上海KFC搞「食物銀行」!大媽10秒搶光!職員:差啲連雪櫃都搬走埋
街道辦人員坦承未有管理好秩序,已經迅速求肯德基改進。

網民嘲諷大媽:「年青人都搶不過他們,一上公交車卻要別人讓座」

有網民一見大媽嘅行為,明顯違背中國近年宣傳,便狠批國民質素。有人調侃哄搶的人「素質多高啊,冰箱都沒搬走」。有人認為在習主席宣佈全國脫貧攻堅戰取得偉大勝利嘅時間,居然在一線城市上海發生與貧民窟同樣的事,實在是諷刺。更有年輕網民諷刺道:「年青人都搶不過他們,一上公交車卻要別人讓座」。

https://youtu.be/LfUTRiP_0sk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!