職場上司照妖鏡 拆解腦細最常講5句話嘅真實意思

熱話

廣告

對待上司,就如對待女朋友一樣,需要時刻呵護備至,不時測度主子心意。倘若你經已習慣聽反話,對於應付時刻扭計的女朋友(又或是上司)得心應手,那我真係恭喜你啊!因為你經已得到一套生存法則(適用於辦公室)。但若然你仍未玩熟這個遊戲,請不要害怕,看過這篇文章,至少可以完成遊戲中的新手任務。

Text-酒啊九叔 Photo-新傳媒資料庫

職場上司照妖鏡 拆解腦細最常講5句話嘅真實意思

1. 「有咩就即管問啦!」

你以為真的甚麼都可以問嗎?少年你真的太年輕了。此話的真實意思可能是:「用吓你個死人腦,諗清楚咩要問,請你返嚟係解決問題唔係問我問題!」千祈不要輕易放鬆,時刻問問題並不等於好學,更有可能令上司覺得你未夠獨立處理問題!

2.「呢單嘢交晒畀你跟!」

你又以為真的可以由你全權負責嗎?錯了。每一單生意都經過偉大的上司花盡唇舌才能獲得小小機會,上司們未必放心完全交由下屬負責。倘若他真的把整份工作交給你負責,謹記要緊貼上司的指令,千萬不要加入太多個人想法。所謂多做就多錯,在無得揀唔做的情況下,惟有跟著偉大的主子指令做好本份吧!

3.「好提議!等我考慮下!」

呢句易明啲啦啩!考慮就並非真的需要時間深思熟慮,只是打發你走而已。老闆又怎會時刻把員工放上心頭,大部分時間這句「好啊,等我考慮下!」都只是代表你的訴求的確由他的左耳進入了大腦,再經右耳一字不漏走岀。簡稱「左耳入,右耳岀」。

4.「我咁講都係為你好!」

十居其九都是想不到其他理由去說服你,所以先用大技!這招大技的殺傷力都頗大,一般打工仔都因為「駁唔到」而招架不住。然後只好順應腦細心意繼續默默地工作(亦可以解作:做狗)。

5.「唔好當我係你阿頭,今晚盡情玩!」

年頭又有一系列的春茗Party、團年飯等的宴會,腦細少不免都會請大家飲啖茶食個包。正當你以為這是一個可以鬆懈的時刻,那你便中大伏了。Party 中一不小心漏了口風,講多了同事的甚麼甚麼,翌日腦細又會問長問短。若然你飲醉了大數腦細的不是,酒醒過後,記得主動問行政部拿個紙盒,自動自覺執好個人物品,買定散水餅,跟同事說再見。所以「唔好當我係你阿頭,今晚盡情玩!」其實是個警號,各位小心。

2018年,祝各位工作愉快,腦細聽教聽話。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!