一位由兵變真男人的故事

熱話

廣告

今日一篇潮文流出廣受熱議,內容講述事主在連鎖快餐店食飯期間,聽到一對情侶的對話,不,應該是見識到一位兵變嘅真男人的故事,經作者本人授權轉載,唔講咁多,立即去文!

Text: Rory Chan(Rory Chan本人授權轉載) |Photo:電影及電視截圖、張秀文Instagarm

在快餐店,我看見一位由兵變真男人的故事

是咁的,剛剛去左大_活食飯,見識到一位兵變嘅真男人嘅故事,由個男人嘅髮型到身型我都覺得佢係一個資訊有用嘅IT_(但係整齊嘅),而係佢身邊一齊出現嘅係一個衣著打扮應該出現係老蘭而唔係大快_火野過火野麗咁戰鬥架勢嘅女人…小毒毒嘅我無勇氣影相..

女:你話好想食就係食呢d丫?!?
男:係丫,焗豬扒飯麻,講左啦

女:邊度好食嫁?!?果d茄又唔係意大利茄..豬扒又唔知係唔係有病巴西豬…(下略三四句)
男:又係你問我想食乜嘅(平靜聲)

女:做咩鬧我者?!我都黎左陪你食啦!我連阿媽都無要過我食_快活嫁!你重要鬧我,你以前做我男朋友果時都唔會咁嫁!?
男:男咩朋友丫,我前兩日先見到你同第二個男人去老蘭食飯直落,我無咁好福氣做你男友丫(個男人聲線都重係好平靜)

女:果d朋友嚟啫,你先係我真命天子?
男唉左聲:我追你追左兩年,個個月送成皮野禮物比你,揸車接送連私人保母,都算啦,你靚你多人追有權㨂,我架爛鬼車你話過襯你唔起住,要有貴樓貴車先襯到你,而家知我搵多左少少錢,知我父母有d錢,知我係英國籍你就話要結婚話要有bb…

女打斷個男人講野:唔係啦??我真係覺得自己大個女要諗下將來( 祭出如時間洪流一樣嘅事業心來)咁我覺得咁多人入面我最鐘意係你,只覺得你可以一生一世嫁咋,以前無話你係我男朋友係諗住比目標你追我麻,咁快到手男人好易變。

男:_!你連焗豬有幾好食都唔_知講咩將來!

果刻我見到個男人有幾秒變咗超西3幾秒,頭髮都變金埋咁,之後爆左一堆話佢唔尊重佢老豆老母,話一齊去食個飯都唔去,只係係街見過,以為佢地係草根就睇佢地唔起…(下略差不多10分鐘)

條女_曬面咁解釋一輪之後爆咗句:咁你而家即係唔要我啦!

男嘅只係答左句:係,無咩唔好阻我食埋個焗豬。

就因為呢一句心底話,我決定分享佢嘅故事…

之後果個人兄對住食咖哩腩飯嘅我作出一個微笑同欣賞嘅眼神,而我都以一個微笑同尊重嘅手勢支持左呢位人兄對焗豬嘅尊重同執著,可惜無青島,如果唔係我一定同呢位人兄好好傾下佢過去嘅英雄出處同事跡。

內容延讀:

他們萌極了!2017韓劇男女主 最萌身高差

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk_

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!