【杜如風】第1次當檔主

熱話

廣告

【Trend’s Like Wind by杜如風】自己很喜歡逛世界各地的flea markets,因為通常都會有很多筍嘢執,又會尋到寶!逛過那麼多個不同種類的跳蚤市場,亦買過不少心頭好,但當跳蚤市場的檔主還是第1次。

上週末,在香港摩天輪附近有個跳蚤市場,要擺檔只需申請,不用付款,於是我為自家品牌Fungolia,申請了1個檔口,首次做檔主!我們的檔口,由設計、印刷海報、請售貨員、運貨,甚至set了1個《WeChat》大抽獎,都完全與我無關,是我非常能幹的partner Calvin一手一腳搞掂的!而我的工作,就只是到現場當1個大大聲的售貨員,不停拉客!還有1個作用,就是當人肉紙牌,每逢有客人光顧後,我便走出來跟他們合照。「嗱嗱嗱,買咗嘢先准影架,我哋好現實架!」搞笑的是,我的partner Calvin表示:「係咪想同我合照呀?同我合照即刻送兩件衛衣!」(不得不否認他是個搞笑能手。)然後他又出新招說:「喂!買貼紙送衛衣呀!」我們自家製的貼紙通常都是隨着衛衣或T恤送出去的,買貼紙送衛衣咁着數?Calvin續說:「係!但係我哋張貼紙賣900幾蚊架!」(笑死我!)然後我們還有《WeChat》「Shake Shake大抽奬」!頭3名的奬品都是送T恤加travel accessories,當有客人抽到大奬,Calvin便宣布:「T恤呢,我哋就唔送架喇,既然你抽到大奬,我哋就送杜如風俾你啦!佢今晚會跟你返屋企架喇!不過希望你唔好住得太遠,因為佢揸咁耐車都唔識路架!」得獎人不停地說:「係咪架?係咪架?」我忍不住搭嘴:「你諗清楚喎,我跟你返去唔係問題,但下個月我啲卡數由你找架喇喎!哈哈!」「吓!咁我都係要番件T恤穩陣啲喇!」「精明!」「咁可唔可以合照呀?」「你中頭獎喎,梗係得啦!同你影10張都得呀!」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!