【明將勁敵出現!】地獄昆蟲壽司

熱話

廣告

香港明將壽司喺業界向有「地獄壽司店」稱號,唔單止香港出名,連日本網站《Rocket News24》記者亦親自飛嚟香港試食,其「地位」實在國際級!雖然近排市面出現過燒味壽司,但始終動移唔到明將嘅地位。

但近日網上就瘋傳一套壽司嘅圖片,呢一set壽司,其災難程度絕對有實力挑戰明將—–因為佢哋係昆、蟲、壽、司。

text-專題組

有網友話,呢啲壽司應該係出自泰國,因為泰國人一向有食開油炸昆蟲咁話。

 

但呢啲昆蟲壽司料理絕對唔馬虎﹕有埋青蔥、醬汁等等配料,做得非常細緻,唔多似出自泰國人手筆。筆者覺得反而似日本一對勁出名、專整昆蟲壽司料理嘅夫婦﹕Shiochi Uchiyama同Chisato嘅「作品」。

大家睇下Uchiyama潺食得幾開心!

內容延讀﹕

睇番靚嘢!Tokyo Gigantic Girls 進擊之囡囡制服誘惑東京

抽姐卵至愛!AJ6 RETRO LOW INFRARED23

呢對夫妻可謂「天生一對」,平時最鍾意喺屋企研究昆蟲料理,鍾意用湯浸、油炸嚟處理昆蟲,08年重出咗本cook book叫《Fun Insect Cooking》,大家有無興趣買本嚟試下整?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!