【婆媳糾紛】追生仔點知第三胎都係女!冷血奶奶迫新抱墮胎

熱話

廣告

婚姻,好似永遠唔只係兩個人嘅事。特別係婆媳關係,更係自古不變嘅「戰場」。日前就有一位重男輕女奶奶,因為希望追到男孫,竟要求新抱墮胎。最後竟然全家同成為輸家……到底事件係點?即刻睇睇!

撰文:海月| 圖片:Pakutaso

【婆媳糾紛】追生仔點知第三胎都係女!冷血奶奶迫新抱墮胎

你以為「婚姻」係兩個人嘅事?其實奶奶同新抱嘅「婆媳關係」,係一門「婚姻」永遠要學習嘅學問,一唔小心輕則「面阻阻」,重則隨時「家散人亡」。台灣就有節目《媽媽好神之俗女家務事》,當中有嘉賓道出一個超嚇人婆媳故事:最近有位非常重男輕女的奶奶,因為眼見新抱連生兩胎都係女,所以希望對方可以再次懷孕追個男孫。

【婆媳糾紛】追生仔點知第三胎都係女!冷血奶奶迫新抱墮胎

外人眼中該年輕新抱算係「嫁得唔錯」,而且婚後不久就懷孕。當時奶奶得知第一胎係女生後,仍不介意跟新抱表示:「你仲後生,可以再博一下。要好好坐月,女生要好好坐月,為第二胎加油!」。當時新抱亦覺得奶奶很好,更陪她坐月、請工人去照顧她有如掌上明珠般無微不至。

所以身為教師的新抱,當時就算邊懷孕邊工作亦未覺吃力。不過直至大女出世6個月大後,新抱再度懷孕,不過所懷的同樣是女孩,奶奶知道後即時變臉地問︰「女的?」。之後奶奶的態度即時180度轉變,更在第二日狠心地辭去工人,對新抱說:「以後你自己養胎、坐月,我照顧不了你,有問題的話就回娘家坐月」,二人婆媳關係急轉直下。

 

奶奶自然希望新抱追到男孫,認為新抱因為工作壓力未能懷上男生,所以下令她辭職。之後新抱第三次懷孕,產檢一照後判定為女生,奶奶得知後竟然直言:「落咗佢,我哋屋企小孩嘅配額只能多一個男孫」。不過作為媽媽,新抱自然不想拿掉小孩,一直拖到懷孕5個月。新抱再去做產檢,醫生告知是孖胎,之後她回家後跪地求奶不想拿走胎兒,可是奶奶堅決拒絕更強押新抱去墮胎。

【婆媳糾紛】追生仔點知第三胎都係女!冷血奶奶迫新抱墮胎

到墮胎當日,奶奶在手術室前等待時聽到護士喃喃地說︰「呢個媽媽點解會捨得唔要雙胞胎,仲要係一對男生雙胞胎」。起初奶奶以為自己聽錯,後來追查知道原來真的是自己的新抱,之前產檢時因為孖胎未即時照到外露生殖器官,所以大家都以為是女生。奶奶最後只能馬上坐地痛哭,認為老天爺懲罰她,是報應!

因為老公當時因為獨力工作,加上兩個女兒要照顧,備受金錢上的壓力,同時亦受到媽媽金錢上的幫助,所以一直對事件默不作聲。墮胎後新抱決定放棄這段婚姻,只要回2個女兒的撫養權。雖然成為單親媽媽的她恢復了教職,努力照顧女兒。

 

https://www.youtube.com/watch?v=5XMnoo2oQeE

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!