【林鍾大戰前哨】林作簽「生死狀」確定出戰鍾培生 :「睇死我?我就打俾你睇!」 內文有片!

熱話

廣告

【林鍾大戰前哨】鍾培生因為俾林作寸「抄我100萬」,直接火爆稱要同林作上擂台隻抽。林作本身應承,但之後又小動作多多。一眾網民恥笑林作縮沙,不甘被辱嘅林作今日終於簽字出戰!

撰文:神仙b|圖片:林作 IG 、鍾培生IG 截圖|編輯:海月

林作簽「生死狀」確定出戰鍾培生

林鍾一戰可以話係香港2021年最盛大嘅花生提供商,源源不絕嘅花生,食到網民飽飽。先前一口應承出戰並且豪言要打殘鍾培生嘅林作,之後多次改口。

【林鍾大戰前哨】林作簽「生死狀」確定出戰鍾培生 :「睇死我?我就打俾你睇!」

先話舉辦辯論賽取代拳擊賽;又豪言要出200萬挑機。擾擾攘攘幾輪之後冇,林作終於肯應戰。但隔日又撕爛鍾培生寄來的合約。林作口就講不滿對方律師以中文撰寫合約,但實際係乜事大家都心知肚明,被網民恥笑佢縮沙。

【林鍾大戰】林作簽名確定出戰鍾培生 「睇死我?我就打俾你睇」
之前林作首次收到「戰書」時表示「英文?」

為咗爭取會網民嘅支持,仲無啦啦話自己代表香港平民百姓,要痛毆富二代,為全港市民出氣。

【林鍾大戰】林作簽名確定出戰鍾培生 「睇死我?我就打俾你睇」
林作亦大哂之前操練情況

雖然佢講得好響,不過網民恥笑聲仲大。林作見網民對佢恥笑嘅輸出綿綿不絕,最後不甘受辱嘅佢決定簽字出賽。林作更表示已開始接受操練,並承認日前跟鍾培生已簽好合約,表示「打死無命賠」。

【林鍾大戰】林作簽名確定出戰鍾培生 「睇死我?我就打俾你睇」
鍾培生與林作日前已簽好打擂台合約,二人分別晒出合約簽署

簽完字嘅林作講呢嘢特別有中氣,自稱「真男人」!林作高聲疾呼:「大家睇死我?我就打俾你睇」。而鍾培生就透露星期五會舉行記招,到時會宣布擂台戰進度及細節。小編會喺第一時間幫大家跟進報導,星期五見!今日鍾培生透過公關公司出通告,公布周五(5日)舉行「培生擂台記者會」,

林作向傳媒透露已開始接受撆擊操練,並指經訓練後已經好勁﹗

林作向傳媒透露已開始接受拳擊操練,並指經訓練後已經好勁﹗

鍾培生指自己之前接受四個月訓練便上擂台比賽。

鍾培生指自己之前接受四個月訓練便上擂台比賽。

鍾培生首度拍片道出林作瓜葛始末

鍾培生日前首度拍片,道出跟林作瓜葛始末,並解釋討厭林作原因。鍾培生直指林作的成就只有「同過香港小姐一齊」,狠批林作借女人上位,直指林作人格「唔好得去邊」。鍾培生又直指林作一直是他死穴,因為大家同月同日生日(12月23日),在討論區不時被網民作比較,鍾培生怒轟:「將我同佢比較,簡直拉低我智商。」

鍾培生直斥林作做「契弟」。
鍾培生直斥林作做「契弟」。
鍾培生指因為同林作同一天生日,不時被網民在討論區談論及比較,直指將林作跟他比較是「拉低我智商」。
鍾培生指因為同林作同一天生日,不時被網民在討論區談論及比較,直指將林作跟他比較是「拉低我智商」。

https://youtu.be/iDK59_Yhv6Y

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!