施政報告2024| 李家超搶人才即日開放越南人來港 網民:東南亞勁得去邊?

熱話

廣告

施政報告2023|特首李家超今日(24日)發表第2份施政報告,即日起開放越南人才來港就業的簽證政策,並放寬越南人商務和旅遊「一簽多行」來港的申請門檻。政府亦會開放老撾及尼泊爾人才來港就業、受訓和就讀大學教資會資助院校。對於特首宣布的「搶人才」內容震撼網民,即喺討論區掀起熱議,表示不解,指「到底呢啲東南亞地區有咩人才?尖子又唔夠香港同外國尖子,到頭來又同基層爭」、「輸入洗頭妹妹嗎」?
施政報告2023
(圖片來源:《璀璨的灰燼》)

香港即日起開放越南人才來港就業的簽證政策 港人:佢哋有咩人才?

特首李家超今發表任內第2份施政報告,其中提到將於本月底成立「人才服務辦公室」,為來港人才提供支援、跟進他們的發展和需要等。同時擴大「高端人才通行證計劃」大學名單,由11月起,合資格大學名單會增加8間頂尖內地和海外院校至184間。而最令人關注的話題,就是「即日起開放越南人才來港就業的簽證政策」,同時放寬越南人商務和旅遊「一簽多行」來港的申請門檻;此外,亦會開放老撾及尼泊爾人才來港就業、受訓和就讀大學教資會資助院校。

施政報告2023 搶人才 即日起開放越南人才來港就業的簽證政策
即日起開放越南人才來港就業的簽證政策(圖片來源:政府新聞處)

港人:到底呢啲東南亞地區有咩人才?

港人聽到消息後,即時出現大大個「黑人問號」,在LIHKG討論區上,最少有3個帖文都以「越南、老撾搶人才,可以搶到咩人才」作為相關話題,有不少人指越南經濟本來受益於電子製造業及其他輕工業,且有外國大力投資,但疫情後已下滑。相反,現時搶人才,令港人認為「呢啲地方唔係KK園人才?」、「洗頭妹妹要進軍香港,除咗呢個都諗唔到其他」、「係咪按摩業要發展,吸引遊客」、「即係好似香港人去外國咁,而家就出個低級版比東南亞尖子嚟香港,呢啲人少都勁過大部分香港打工仔㗎啦,但佢哋同本地尖子比又比唔贏,結果又搶咗中層嘅位,即係本地普通市民又食得X」、「越南同老撾都算,尼泊爾人才真係有適合,到底玩咩?你睇吓香港仲唔夠?又要出現幾多個『彭太』」、「香港喺亞洲大學排名,最低排名個間都排120,越南最強勁個間大學排名158,呢啲人才真係連香港車尾燈都見唔到喎」、「配合生育計劃咋」、「搶人才唔係向第一世界、第二世界搶,犀利」。

施政報告2023 搶人才 港人指「越南、尼泊爾呢D地方到底有咩人才」
港人指「越南、尼泊爾呢D地方到底有咩人才」(圖片來源:YouTube@越南女孩阿梅)

網民:香港人對越南印象仲停留喺廿年前

不過亦有網民指不要單憑印象判斷,「自己了解吓先作定論」,指越南有4大強勁工業範疇,包括「金融科技產業」、「人工智能」、「軟件外包」、「教育技術」。更指「外國一早搶緊越南IT人少,香港人對越南印象仲停留喺廿年前」、「其實日本都有輸入不少越南人在國內工作」、「好多公司認為越南人比較捱得,唔會扭計,又唔算蠢,但香港吸唔吸納到真係唔知,一向都比較多印尼、泰國、南亞裔」、「新加坡都有東南亞外勞,但唔會用最低工資,最Top個啲其實都已經去晒外國或者日本,佢哋唔係無人才,只係適唔適合香港範疇」、「New Jeans Hanni都係越南人,問題係香港吸唔吸到呢種」、「Samsung d廠都係喺晒越南㗎」、「香港人真係好膚淺,思想要進步下」。

施政報告2023 搶人才 網民指Samsung工廠在越南,當地IT人才亦有不少
網民指Samsung工廠在越南,當地IT人才亦有不少(圖片來源:Unsplash@Babak Habibi)
施政報告2023 搶人才 NewJeans Hanni為越澳雙籍
NewJeans Hanni為越澳雙籍(圖片來源:Instagram@newjeans_official)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Unsplash@Babak Habibi、政府新聞處、Instagram@newjeans_official、YouTube@越南女孩阿梅資料或影片來源:原文刊於新假期