LINE漫畫Webtoon App最邪鬼古:《邊個叫外賣?》

熱話

廣告

LINE漫畫Webtoon App由港日台韓作家供稿,係1個相當具人氣嘅漫畫App,佢亦有網上版,方便漫畫迷由街睇到返屋企。最近網上漫畫Webtoon搞咗個夏季限定漫畫恐怖劇場,搵嚟一眾畫家創作短篇鬼古,結果一出即成為漫畫Webtoon點擊率最高系列!有幾恐怖?我哋即時送上其中一篇極具人氣嘅邪古《邊個叫外賣》大家睇,上網要狂scroll,真係手指皮都甩,我哋就剪輯成片等你一口氣睇,一口氣被嚇!即睇漫畫Webtoon!

text-專題組

故事講述1個新入職嘅外賣仔夜媽媽走去送佢人生第1次外賣,最後發現個單位係空置嘅,叫外賣嘅客人原來係…

唔夠皮?可以去中文版Webtoon繼續睇,裏面暫時有5個鬼古。如果識韓文嘅重可以去佢哋韓國官網,裏面有成30個鬼古,一口氣嚇到飽。
內容延讀:

呃LIKE必裝 5款可愛自拍改圖女生APPS IG靚女教你玩晒

【紋身都可以好健康】有機紋身 新興、最潮又唔痛

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.