2大型爆黑武士手表大比拼

熱話

廣告

萬眾期待嘅《Star Wars》新一集《原力覺醒》年尾就會上映。呢度時間推廣當然一浪接一浪,好似早幾日尖沙咀玩具反斗城舉行全球「Force Friday」首賣派對香港站,搶閘售賣限量Star Wars精品。近日又有2大歐美機械表品牌Devon同埋Nixon分別公布推出crossover黑武士手表,兩隻個款都型到爆燈,不如而家就嚟個大比拼~~~

text-Jessie

Devonworks StarWars﹕黑武士戰機混合體

先睇限量 500 隻嘅Devon星戰手表,設計師話設計靈感嚟自黑武士頭盔、TIE Starfighters戰機機翼等。表身由 316L 鋁合金打造,表帶更用波音747飛機外殼相同嘅玻璃纖維。睇外形,無得輸。不過價錢要成28,500美金(即約港幣$220,867)。目前喺官網正接受預購,預計10月1日出貨。

買Devon黑武士手表附送限量戰機袖口鈕,成套戴至叫完美。

STAR WARS ™ | Nixon Collection﹕黑武士激光劍秒針

另1牌子Nixon,將會推出一系列4款嘅星戰主題表,產品spec.要喺9月18日先公布,但近日發布嘅預告片可以見到其中1隻表亦以黑武士為靈感,最正係支秒針係黑武士把激光劍,會發光㗎,低調得嚟又幾高調下,想知詳細資料當然亦要留意官方網頁公布。

[embedyt]http://www.youtube.com/watch?v=W2u8oKukC50

[/embedyt]

唔,齋睇「樣」筆者都係鍾意Devon嗰隻黑武士多啲,不過個價錢真係食幾年樹皮都唔掂,各位任性嘅有錢人,你哋有冇興趣嘅?
內容延讀:

10款$970以下!又潮又功能嘅學生表款

《狐忍》新電影終極大戰片流出 九尾終極形態竟然係?!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.