【藍橘子】 《擺酒,係一次愛情、友情、親情的考驗!》

熱話

廣告

【藍橘子】 《擺酒,係一次愛情、友情、親情的考驗!》

text-藍橘子 photo-電視截圖、Youtube截圖

部分內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場!

結婚,係伴侶兩人一次感情嘅考驗。
擺酒,就一定係新郎新娘嘅朋友,一次友情嘅考驗。
因為通通都係關乎「錢」。

到底應該畀幾多錢人情,已經成為朋友間絕交嘅導火線。
雖然唔可以以金錢衡量一段友情,但你畀得少人情,就證明我同你嘅友情唔足夠…

100蚊、200蚊?我一世人結一次婚,你食一餐韓燒都貴過畀禮金…我仲點同你做朋友啊?

500蚊先啱啱夠回本,800蚊,我以後Facebook會多啲Like你啲相,多啲留言。
1,000蚊,先係真正嘅友情價!

【藍橘子】 《擺酒,係一次愛情、友情、親情的考驗!》

而家擺酒要「回本」愈來愈難,於是好多新婚夫婦都諗盡方法,慳得就慳。近年好流行擺cocktail party,因為平好多,好容易就可以回到本。

但當然,呢類潮流嘢老人家未必喜歡。我有個朋友佢結婚,父母又要大排筵席,又一定要食翅。

朋友講咗句:「你咁多要求,我畀你話晒事,我同老婆會依照你安排日期出席,所有禮金你可以一個人袋晒,但所有擺酒相關一切,由你一手包辦。」

結果,朋友父母就無出過一句反對嘅聲音…

為咗慳到盡,連餅卡都唔想買多。於是,而家好多人都會先用whatsapp 問晒所有朋友,邊個會出席,邊個唔得閒。

正所謂「無功者不留飯餸」一張餅卡都唔可以浪費喺啲唔出席嘅人身上。

而今次主角Amy,亦都一樣先問晒所有朋友會唔會出席婚宴先再決定餅卡數目。

真係唔試過結婚都唔知,Amy問咗幾十個朋友,撞啱有十個去旅行嚟唔到,有五個家中有白事,所以無法出席,仲有八個已讀不回…

呢一刻,Amy對「友情」呢兩個字嘅信任度零到谷底。
呢段期間,Amy受盡各方壓力,佢終於明白點解好多女性舉辦婚禮擺酒會搞到抑鬱症…

為咗發洩心中不忿,擺酒嗰日,Amy搵晒所有去旅行嚟唔到嘅朋友嘅Facebook,睇吓佢哋呢幾日嘅行蹤。

若要人不知,唔好太低B。有幾位朋友已經中招,其中一個貼咗碗譚仔米線寫住Lonely Dinner上Facebook,Amy即時留言:「去到日本做乜唔食拉麵啊?」

另一位話因去旅行無法出席嘅朋友見狀,即時上傳咗一張佢去韓國,一堆戰利品擺晒喺床上面嘅照片,寫住「返到香港要忍口了。」

好可惜,道高一尺魔高一丈,Amy放大張相發現,其中一包薯片係上年嘅期間限定特別版…

一個婚宴,就令到Amy總共同好多個朋友絕交。

佢為咗回本擺cocktail party拎朋友禮金。而一班朋友為咗唔畀禮金而不惜講大話。到底係邊個出賣邊個?我真係搞唔清…

我只係覺得,結婚係人生大事,亦係兩個人嘅事,做所有嘢都應該由兩個人決定,任何人都無權去干涉。

講到錢,永遠都係傷感情。
但可惜呢個社會,任何事都係以錢行先…

 

而我個仔,只會覺得一班老嘢喺度懷念當年情…

內容延讀:

【藍橘子】同女朋友一齊耐咗,發現連性格都越來越似佢

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!