易搭又實用!白恤衫5潮着法睇片即識

熱話

廣告

情侶間嘅sweet sweet小動作,你同身邊嗰個有無啲私屬甜蜜事,其實…..小編好鍾意着oversize,重好鍾意着男裝,如果起身偷佢件白恤衫着返工,全日都會自high sweet mode,不過首先要有1個男朋友。如果你有呢個先決條件,有朝喺佢屋企起身可以一試,將佢件返工白恤衫潮變女生tube dress、top、半截裙,將尋日個look轉一轉,冇換衫都冇人發現到啦!當然,唔一定要用男友嗰件,阿哥、細佬嘅都可以照試!即睇片學5大變法!

text-Winki Kiki(ig:winki_kiki) photo-網上圖片

男恤女着 潮變5 looks

Style 1:少女味tube dress


Style 2:襯tee着單肩工人裙


Style 3:潮街味半截恤衫裙


Style 4:加belt變立體剪裁半截裙

內容延讀:

男仔冧女有,DIY進階版夜光星空瓶

學埋慳錢DIY,6種慳到盡的DIY磨砂膏!

重可以點變?
如果件恤衫係ex的話,你可以剪咗佢…再D.I.Y.唔好浪費!可以參考下以下嘅方法:

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 6 comments

Add yours
  1. 新Monday / 粉紅10月!U$499跟潮星、名模做pink lady

    […] 10月全城粉紅月,女生們當然要支10月粉紅革命這個國際乳癌防治運動。10月23日為粉紅服飾日,當然要身體力行穿粉紅色上班支持。首先也給自己1個很好的藉口去shopping。粉紅也是今季大熱,pink並不一定要走可愛風格,快學港、日、韓明星、紅模時尚混搭,配牛仔、白恤衫、短裙也有不同造型,更有同類型款式平價items推介,$499以下推介 試做潮流pink lady跟玩mix & match。 […]


Comments are closed.