猛鬼屋網片 2日10萬人狂風式討論!

熱話

廣告

真係咁猛鬼!?一位對住喺愛爾蘭Cork嘅姊妹,Ashy同Shirley Murphy,不繼同人講佢哋屋企鬧鬼,啲鬼想趕佢哋走,所以啲傢俬雜物會無緣無故自己郁,當然齋講冇乜人信啦。於是Ashy就喺9月22日upload咗1段佢拍攝嘅屋企猛鬼片段上facebook,2日已經超過10萬人瀏覽!片段中大家可以睇到屋中嘅吊燈、地拖棍、煎pan、廚櫃門同紅X水桶真係會「自己」郁!!!你會信係真鬼「做嘢」,定係人為「特技」呢今次?

text-專題組 photo & video clip credit: Ashy Murphy

一開始盞燈真係會自己吊吊揈!

之後煎pan(箭咀)亦會自己郁,好驚呀!

影片最後連紅X水桶都會自己郁!

Ashy 2兩日前upload呢段片,己經超過十萬人睇過。

網民大部分留言都話好驚,但亦有人質疑佢間猛鬼屋企做假,「喺X分X秒我見到有鐵絲拉喎…」Well,筆者重覆睇過條片不下2、30次都搵唔到破綻,大家又點睇?

The Enfield Poltergeist猛鬼屋

呢單嘢發生喺1977年嘅英國,話說一日有個單親媽媽Peggy Hodgson報警,話佢其中兩個囡囡俾鬼搞,屋企嘅傢俬會自己郁,牆身更會發出敲門聲、狗吠同不知名嘅野獸吼叫聲!事件曝光後引起傳媒廣泛報道,一大批專家同科學家更走到Peggy屋企研究,最恐怖係經深入了解後,呢批專家大部分都話事件真實性好高…下面一段YouTube聲軌就係喺Peggy Hodgson家中收錄,聽完真係毛管支支豎起晒!

加菲貓殺入老銅 5件萬聖節特別版精品「菲」儲不可

The Amityville Horror猛鬼屋

呢單可謂世界最知名嘅猛鬼屋事件。話說喺1974年,1位名叫Ronald DeFeo嘅男人,喺長島Amityville家中砍殺佢6位家庭成員,被警員問殺人動機時,Ronald就話係佢耳中嘅一把聲音叫佢咁做,咁都唔算邪,你可以話佢扮嘢。但1975年一對夫婦﹕ George 、Kathy Lutz同佢3個仔女搬咗入去Ronald DeFeo行兇嘅住宅後,怪事就不斷發生!好似一啲擺設無緣無故會有野獸噬咬過嘅印、屋內所有十字架不知何時會自己倒轉,並發出中人欲嘔嘅酸味。最令人毛骨悚然係細細女Missy同父母講,話屋內有個叫Jodie、雙眼會發出紅光嘅女仔唔歡迎佢哋。結果呢家人只係住咗28日就搬走咗。

https://www.youtube.com/watch?v=NTspW6MHUJQ

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
撞鬼猛鬼

There are 2 comments

Add yours
  1. 新Monday / 未萬聖先驚恐!6套萬聖節必看美劇(無劇透)

    […] 除了最近上映的電影《血色莊園》最有萬聖節feel外,美劇對於這類鬼怪題材亦長期支持,可惜香港大台從來集中播師奶娛樂劇,偏門題材少之又少,說到鬼怪血腥題材的電視劇(有質素的),真的除了《我和疆屍有個約會》外,都沒多少套!沒辦法,唯有轉投美帝電視劇的懷抱。以下6套鬼怪題材美劇早幾季大家可能在明珠台看過,但來到10月,又是美劇開季的時候,各位準備好再次追劇的心情了沒有? […]


Comments are closed.