【強迫症者勿入!】日本女神墮落部屋Daraku Room 恐怖過劏房

熱話

廣告

大家心目中嘅女神,肯定係100%好pure、200%好true、好純潔!

不過日本攝影師川本史織要將大家嘅夢中女神打碎!佢喺2012年年尾推出1本攝影集《墮落部屋》(Daraku Room),分別去咗50位任職藝人、漫畫家、藝術家、設計師等行業嘅年輕美少女屋企,拍攝佢哋嘅部屋實況,呢班靚女有個共通屬性,就係全部都係「御宅族」。
攝影集叫《墮落部屋》嘅原因,據資料顯示,「墮落部屋」原為某偶像團體對女生宿舍「壯觀場面」嘅4字形容詞,至於「墮落」更有種深陷喺自己慾望同興趣嘅意思。聽到呢度,聰明嘅讀者都估到,攝影集中嘅靚女香閨唔慌四正。

話俾你知,呢班靚女屋企唔止唔四正,有啲重「恐怖」過香港劏房,唔止地方又細又亂,每寸地方都擺放咗雜物或垃圾,有強迫症讀者勿入!

Text-Oscar

 

《墮落部屋》可以喺日本各大書店有售,亦可以到日本Amazon買到。

 

眾多靚女部屋之中,佢間屋算最「整齊」……

 

睇佢間屋,就知呢位靚女鍾意打機,不過老實講,有個可以一齊打機嘅靚靚女朋友,又真係幾perfect!

 
內容延讀:

f(x)雪莉最新寫真 重係咁pure

韓女最強body始祖Clara Lee

3個方法教你D.I.Y.韓星熱着爛牛

唔少日本「蘿莉」都鍾意喺屋企D.I.Y.服飾,所以就算屋企幾亂都好,點都要有個模特兒公仔做fitting。

 

屋企咁亂,就算有部大電視都冇心機睇……

 

呢位「宅女」間部屋擺放嘅模型,肯定多過好多男生!

 
內容延讀:

f(x)雪莉最新寫真 重係咁pure

韓女最強body始祖Clara Lee

3個方法教你D.I.Y.韓星熱着爛牛

唔好以為佢係個鍾意少女漫畫嘅日本少女,你睇下部電視機,係播緊《Hunter X Hunter》……

 

雖然地方唔大,但起碼都可以擺放自己鍾意嘅收藏,睇番香港嘅少男少女,唔使同屋企人share房,就已經當有自己嘅天地……

 

呢位一睇就知係藝術家,通處都係顏料,不過,呢度真係人住嘅地方?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.