黑武士也賣萌?《星球大戰》杯緣子男人必儲

熱話

廣告

經常說男人的浪漫,男人,其實又可以有幾浪漫?買波鞋要同款買齊色?晏晝累累食飯都要開雙大啤?儲齊晒每一代Hot Toys Iron Man

玩具對男人來說的確幾浪漫,剛提過的Iron Man,又或者《星球大戰》都「好男人」的東西,這樣,就不能夠冧女嗎?又未必?

逢女必冧的杯緣子,之前都同過很多品牌或character crossover,數得出都有Hello Kitty、船梨精、米老鼠等等,但佢的生產商奇譚最新所出的杯緣子,我真的「估佢唔到」,居然用上男人都不得了的《星戰大戰》角色!你試想一下,cool到不得了的黑武士坐在杯邊望著你,我真的笑了出來,還有尤達大師同C-3PO ,笑死我了~~《星戰》將於年尾上映最新一集,週圍搞宣傳就預了,但連杯緣子也搞上真估不到,日本仔,你好嘢!這套《星戰》版杯緣子剛於日本進出,有興趣快找找旺角各大玩具店吧!

text – singh photo – 網上圖片

Cool爆的黑武士坐在杯邊看著你,怎能不笑?

白冰冰的朋友白兵,好像不夠力啊!

Boba fett條腿相當修長啊~~

R2-D2冇手爬,唯有加對義肢,陰公豬。

大師真係大師級,企在杯邊都霸氣過人,型!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!