2015生B都要潮之【完美孕婦造型集】

熱話

廣告

母親節啱啱過,記得錫媽咪唔止係節日至做㗎!要懷胎十月你咪話唔辛苦,2015中外名人圈吹生B風,個個大肚爭寵,除咗被傳疑似大肚嘅Mandy Lieu,剛生了有靚爆王妃Kate Middleton,港區代表有Yumiko,陀緊有徐若瑄、昆凌、官恩娜、周汶錡等等,全部靚潮孕婦。而家呢個年代百無禁忌,孕婦唔一定要剪短頭髪,又冇話唔可以着高踭鞋嘅。大緊肚或者準備生嘅都應該學下《Gossip Girl》花邊教主Blake Lively同女神級女星Keira Knightley大肚造型,識襯百變大肚裝一樣靚。重有史上最強孕婦名模Sarah Stage,有咗繼續練腹肌,成8個月先見肚,身材sexy火辣簡直令人驚嘆!咁熱鬧,齊齊睇2015潮孕婦生B陀B造型集,睇下乜嘢叫大肚都要keep住潮吧!

text-Winki Kiki photo-互聯網圖片

1/ 典雅王妃Kate Middleton

英國最深得民深嘅王妃Kate Middleton,係世人完美孕婦嘅目標,靚得嚟有自信,又健康,更加可以出席各大場合。必學王妃完美孕婦look,簡約典雅,出得廳堂。

內容延讀:

睇片學埋化妝!嚴選4 大YOUTUBE彩妝達人,你跟咗未?

下期特別版有 GO OUT必用!:CHOCOOLATE保溫袋 × 摺櫈

 

2/ 自然系李寶英

韓劇《聽見你的聲音》女星李寶英同《Kill Me Heal Me》男星池城2013年婚後首個愛情結晶品(簡稱BB),即將喺今年6月出世。形象向來健康又大方得體嘅李寶英,衣着向來穩陣、簡約,並以單色居多。如果你都係屬於佢呢類自然派,懷孕期間都可以學下佢咁着。

3/ 周汶錡一味靠鬆

着慣靚衫又有品味嘅名模Kathy周汶錡,大肚對佢嚟講當然唔會成為扮靚嘅障礙,最重要係,要揀夠鬆身,唔會凸顯腰線,而且質地夠挺身嘅衫,咁就可以輕易隱藏巨肚,靚靚出街。

4/ 個性女神Keira Knightley

女神Keira Knightley唔止識做戲,唱歌又好聽,呢位有品味型格靚媽喺懷孕期肥返少少,睇落更加健康。佢表現一向出色,即使有咗,出嚟行紅地氈都不失優雅氣質,日常生浩造型更係充滿個性有style,一齊學習做個見得人嘅型格潮B媽。

內容延讀:

睇片學埋化妝!嚴選4 大YOUTUBE彩妝達人,你跟咗未?

下期特別版有 GO OUT必用!:CHOCOOLATE保溫袋 × 摺櫈

5/ 潮流教主Blake Lively

《Gossip Girl》中的Queen S 教主Blake Lively 1月時誕下與老公Ryan Reynolds的第1個BB,小女孩Violet。懷孕期的Blake Lively着得靚靚有品味,絕對是潮孕婦典範,大方展露「孕」味曲缐之餘,又不失優雅。快偷師學品味。

 

6/ 最強魔鬼孕婦Sarah Stage

今年30歲的洛杉磯模特兒本身愛運動,操得一副魔鬼身材。懷孕後,繼續維持每日運動的習慣,在《Instagram 》自拍記錄懷胎過程,去到8個月時肚子才少少隆起,很多網民都紛紛討論,更有人擔心BB健康。上月可愛B仔James Hunter順利誕生,肚子細細,BB卻重8.7磅,重量十足又健康。而靚媽表示只係重咗28磅,生完即刻收身,馬甲線再現,問你死未?做運動嘅孕婦,加分加到天文數字吧。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours
  1. 新Monday / 吃貨本色!教你6種顏色食物保健法

    […] 幾乎大部分的菜及瓜都屬於綠色食物,例如菠菜、生菜、苦瓜、絲瓜、青椒,甚至綠茶等等,都有豐富的纖維,可以促進腸胃運作,幫助消化。另外,綠色食物亦含有大量葉酸,不但可以保護心臟,更有防止胎兒神經管畸形的功效,各位孕媽媽要吃多一點! […]


Comments are closed.