迪士尼《星戰》粉絲巡遊 R2-D2識聽廣東話?

熱話

廣告

今日可以話係唔少《星戰》粉絲嘅大日子,因為號稱全亞洲首個大型《星球大戰》粉絲巡遊就喺迪士尼公園舉行,當中由嚟自世界各地唔同嘅星戰501部隊組成,全部都係專業《星戰》cosplayer。早前報道就見到周柏豪同連詩雅化身絕地武士,揸住激光劍「蕉蕉蕉~~~」都幾似。

當中咁多個經典角色,最過癮就係機械人R2-D2,我哋重訪問咗佢幾句,好似識聽廣東話咁,堅勁,記得睇片呀!

text-史提芬 photo-Pakco、史提芬

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours
  1. 新Monday / 3,597張便條貼砌掂《星戰》超型office

    […] May the Star Wars OFFICE be with you!3,597張便條貼(Post-it),可以整到個office有幾型?答案就係喺條片度!英國有間office文具供應公司Viking,唔知你咪得閒得滯,定係好多貨剩,於是不如將個office整到型一型,可能同時又想食下嚟緊《星球大戰》嘅「原力覺醒」熱呢!出發點係點都好,返到間咁嘅office做嘢,真係人都醒(定)啲呀,因為有黑武士實你嘛!你話係咪? […]


Comments are closed.