【賞你遊香港】旅發局擬「消費換酒店住宿」計劃!鼓勵市民Staycation救酒店業

熱話

廣告

【賞你遊香港】因為新冠肺炎疫情關係,港人無法外遊,故此,香港人越來越鍾意玩Staycation。政府今次都終於可以緊貼潮流,有消息指政府打算推出「賞你遊香港」以鼓勵市民以消費換取酒店Staycation住宿,幫助酒店業。

撰文:Andy|圖片:萬麗海景酒店、文華東方酒店、GOVHK網頁截圖|編輯:海月

政府推政策鼓勵市民消費和Staycation 望拯救香港酒店業

因為疫情關係,香港人唔可以外出旅行,外地人亦不能來港消費。酒店業界彌補沒有旅客所帶來嘅損失,推出咗唔少staycation嘅活動,希望吸引本港市民短期入住酒店。

政府推政策鼓勵市民消費和Staycation 望拯救香港酒店業

加推「賞你住香港」,望刺激本土消費和拯救酒店業

早前,政府推出「賞你遊香港」,以吸引市民參加本地旅行團刺激經濟。

據本地媒體報導,政府計劃加碼。再推出「賞你住香港」計劃,希望吸引市民入住香港酒店,以幫助香港酒店業度過寒冬。

文華東方酒店
文華東方酒店

 

萬麗海景酒店
萬麗海景酒店

 

「賞你住香港」計畫預計維持1至2個月 並有初步大綱

據消息源透露,香港旅遊發展局計劃推出「賞你住香港」活動,計劃最快於3月推出,並為期一至兩個月。

「賞你住香港」計畫預計詳情爲(最終政策未出爐):

1)於本地商店消費滿$800,即可憑最多兩張單據登入網頁預訂酒店,並可獲得$500的資助,可於全港約百多間酒店使用。

2)現金券用途可用作支付酒店住宿或餐飲。

3)每間參與酒店有限名額或晚數。

政府推政策鼓勵市民消費和Staycation 望拯救香港酒店業

 

同場加映

雖然新冠肺炎依舊肆虐,但市民已經唔再敬畏,對新冠肺炎放鬆警惕。近日,馬來西亞亦有一名老伯同樣隱瞞染疫去約好友飲茶。結果佢老友被佢感染新冠肺炎而過身。受害人孫女在網上拍片悲鳴,希望唔好再有人咁樣害死其他人!

【新冠肺炎】好友染疫照約飲茶、害老伯中招亡!孫女爆哭籲:勿隱瞞病情 內文有片

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!