地上最強 老外cosplayers全收錄

熱話

廣告

一講起cosplay(角色扮演),個個都話日本人最醒、日本人最勁~~~佢哋無論喺化妝、髮型、服飾、道具方面都一絲不苟落足心機,絕對係「伊次賓嘅呢」。
其實呢,世界各地都有好多熱愛角色扮演嘅 cosplayers,無論係演繹動漫或電影角色,都又生鬼又神似,以下幾位老外絕對係表表者,保證你睇完大叫﹕「嘩!好犀利呀!『典』解會咁嘅?」

Text-Oscar

 

1. 呢位叫Evo嘅英國cosplayer,近排喺cosplay界可謂紅到不能,佢唔單止外表百分百似《One Piece》奸角多佛朗明哥,就連6舊腹肌都完全移植,絲打們有冇流口水?

 

2. Evo唔止似多佛朗明哥,佢扮演另1套日系漫畫《進擊的巨人》嘅團長艾爾文,亦完全倒模一樣,唔知即將上演套真人版電影有無佢份呢?

 

3. Heath Ledger重新演繹《Batman》嘅Joker深入民心。不過,若要講同原裝漫畫版嘅Joker相似度,呢位Anthony Misisano就贏晒喇!

 

4. 要扮《龍珠》金髮美女人造人18號,唔係得把金頭髮就得,重要好似佢咁有份高傲嘅感覺。

 

5. 《街霸》Cammy唔係人人夠膽扮,少啲自信同身形都唔掂,尤其係Cammy健碩嘅pat pat!呢位cosplayer就百分百忠實還原!

6. 世界咁大,1個人個樣酷似動漫人物唔出奇,但係Anna Faith Carlson同佢親妹妹扮演《魔雪奇緣》嘅Elsa同Anna姊妹花到似都十足就難囉!定還是迪士尼啲畫師係照住呢兩姊妹創作呀?

 

7. 我相信要美國男士(特別係鍾意食快餐嗰啲)揀1個《街霸》角色嚟cosplay,Rufus一定係首選,大家睇圖就知點解……

 

8. Cosplay最高境界,就係扮啲唔起眼嘅2、3線角色,因為唔會搵到呢啲角色嘅服裝道具,例如要cosplay《忍者龜》嘅奸角Bebop(野豬人)同Rocksteady(犀牛人),就整套服裝都要親自製作,我真心覺得又似又有誠意!(笑)

 

9. 其實唔單止老外,華人都有強勁嘅cosplayer,就好似台灣著名嘅cosplayer林采緹,竟然可以輕易carry到《One Piece》女神級角色女帝,除咗佢因為靚,身材都幫佢加晒分!

 

10. Cosplayer唔一定要身材好,好似台灣嘅Misa咁,扮演《League OF Legend》貧乳女角Jinx,可愛帶點邪氣嘅笑容,一樣入型入格!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.